//

Iphone kan niet meer updaten via iTunes

Iphone kan niet meer updaten via iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een enorm vervelend probleem.. Ik update mijn iPhone ALTIJD via iTunes, en sinds de laatste keren lukt dit gewoon niet meer... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-20, 11:40
Affinitii Affinitii is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 7
Standaard Iphone kan niet meer updaten via iTunes

Hallo,

Ik zit met een enorm vervelend probleem..

Ik update mijn iPhone ALTIJD via iTunes, en sinds de laatste keren lukt dit gewoon niet meer... Ik heb geen idee wanneer het exact begonnen is, maar bij de vorige update naar 13.5.0 en 13.5.1 bleef iTunes telkens hangen op: "Preparing iPhone for software update".

Dat blijft zo hangen tot het oneindige. Als ik dan opnieuw probeer, na zo lang weer te wachten (ivm telkens weer een nieuwe backup nemen...) dan krijg ik allerlei foutmeldingen. Unable to update iPhone, unknown error blabla.

Als ik google op deze meldingen krijg ik echt 0,0 nuttige antwoorden.

Ik heb een factory reset gedaan, update en backup teruggezet, en hoopte dat het nu bij de volgende update (naar 15.6) in orde zou zijn: maar nope...

Hij blijft terug hangen op "Preparing iPhone for software update".

Heeft iemand dit al voorgehad, of enige tips... Ik word er zot van. Moet ik nu weer gaan factory resetten gewoon om mijn ****ing iPhone te kunnen updaten...

Het lijkt ook niet aan iTunes zelf te liggen, want heb het op mijn laptop ook geinstalleerd en had hetzelfde resultaat daar.

Alvast bedankt voor enige hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-20, 10:26
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Ik merk ook dat ik steeds vaker vreemde foutmeldingen krijg bij het updaten via iTunes. Dit komt bij verschillende iPhones voor. Ook geen idee hoe dit kan, maar ik heb de hoop opgegeven en besloten nu alleen nog maar OTA updates te doen. Dat werkt ten minste zonder problemen. De voordelen van via iTunes updaten neem ik dan maar op de koop toe. Ik ben er helemaal klaar mee dat iTunes elke keer weer vreemd doet. Het lijkt wel of Apple moedwillig de gebruikers de OTA kant opstuurt en het updaten via iTunes steeds meer onmogelijk maakt.
  #3  
Oud 25-07-20, 20:29
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

voor de windows gebruikers is er altijd nog de 3 u tools mogelijkheid
ota updaten via slechte Wi-Fi is ook vragen om problemen draadloos en data is niet 100%
  #4  
Oud 25-07-20, 21:02
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
voor de windows gebruikers is er altijd nog de 3 u tools mogelijkheid
ota updaten via slechte Wi-Fi is ook vragen om problemen draadloos en data is niet 100%
OTA of via iTunes gaat beiden via Wi-Fi hier. Bedraad internet is wel erg ouderwets tegenwoordig. Ik weet niet wat jij voor Wi-Fi hebt, maar draadloos internet is tegenwoordig prima voor mekaar. Ik heb al talloze OTA updates gedaan zonder enkel probleem.
  #5  
Oud 26-07-20, 11:48
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

als jij dat denkt vind ik dat helemaal prima ! IK gebruik helemaal geen Wi-Fi
aangezien ik hier ook 4K flims stream enz heb IK alles bedraad met cat 7 kabel
snelheden boven de 150 mb per sec
Wil je een stabiele internet verbinding hebben valt Wi-Fi bij mij af !
Wi-Fi is en blijft voor als nog veeeeel langzamer en de kans op storing op die manier is vele malen hoger
En nee ik heb geen ouderwets Wi-Fi netwerk heb hier alles van Ubiquiti UniFi en alles via een switch lopen en niet via het goedkopen kastje van de provider

nogmaals updaten via de Wi-Fi is vragen om problemen ik lees het nog steeds dat het fout gaat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone niet kunnen updaten en reageert nu niet meer AmberHelena iPhone algemeen 8 09-06-14 12:22
iPhone 4 wil niet meer updaten. Withuus iPhone algemeen 8 06-02-13 14:14
Windows: Itunes wil mijn Iphone 4 niet updaten IKBENGEK iTunes 2 17-01-12 17:04
iPhone doet het niet meer na updaten ikkiedik iPhone algemeen 9 14-09-09 21:34
Windows: iTunes wil niet meer updaten. Chane iTunes 3 12-12-08 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.