Test beeldkwaliteit iPhone & HTC Diamond discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien mijn vriend een HTC Diamond heeft en ik een iPhone... Zelfde filmpje (Youtube) afgespeeld en even vergelijken welke de beste beeldkwaliteit heeft... Zie hieronder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Test beeldkwaliteit iPhone & HTC Diamond
Aangezien mijn vriend een HTC Diamond heeft en ik een iPhone...
Zelfde filmpje (Youtube) afgespeeld en even vergelijken welke de beste beeldkwaliteit heeft... Zie hieronder het resultaat. Foto's overigens genomen met een ander 4 megapixel fototoestel. (Voor de duidelijkheid: links iPhone, rechts HTC) http://i32.photobucket.com/albums/d2...e/CIMG0562.jpg http://i32.photobucket.com/albums/d2...e/CIMG0563.jpg http://i32.photobucket.com/albums/d2...e/CIMG0564.jpg Als ik eerlijk moet zijn wint HTC op dit gebied...Vooral qua kleur, sorry. Maar ik blijf blijer Laatst gewijzigd door Jobbele; 14-08-08 om 04:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//verplaatst
|
||||
|
||||
dat kan je volgensmij gewoon instellen hoor. dacht ik.
want die 2 hebben bijne zelfde scherm
|
||||
|
||||
Lekkere test: foto's van schuin erop nemen.
|
|
|||
|
|||
Zat het beschermkapje nog op de lens van de camera?
|
|
||||
|
||||
Jij solliciteert naar een permaban
|
|
|||
|
|||
foto's zijn niet scherp he. Bij weinig licht statief en langere sluitertijd.
|
|
||||
|
||||
al dat gemekker over de opnamekwaliteit...is dat jullie manier van zeggen `hey...de diamond heeft het betere scherm maar dat zal ik nooit....nooit toegeven`
|
|
||||
|
||||
zoals ik t zie op de foto's heeft de htc een kleiner scherm, en dat geeft al sneller een betere resolutie
|
|
||||
|
||||
wingzero heeft gelijk,maar waar zeuren we over mensen!!!!!!
ben blij met wat je hebt,ieder mag zijn eigen keuze maken. amen |
|
||||
|
||||
waardeloze test
de iphone heeft een resolutie van 320 x 480 pixels htc diamond heeft een resolutie van 320x240 pixels de iphone moet dat filmpje dus uittrekken, en daardoor wordt het wat minder qua kwaliteit. Wil je het vergelijken, maak dan een filmpje in de beste kwaliteit op 320x240 pixels voor de HTC en het zelfde filmpje op 320x480 pixels voor de iphone |
|
||||
|
||||
de Diamond heeft een VGA scherm, 480 x 640.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daimond heeft 2x zoveel pixels en een kleinere scherm(2,8inch en iPhone 3.5inch), dus sowieso veeeeel scherper... MAAR hij heeft maar 65k kleuren en de iPhone heeft 16m geloof ik dusja heb dus liever groter en meer kleuren dan kleiner en scherper |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HTC Touch Diamond ruilen tegen Iphone? | HDL | Koopinformatie Nederland | 13 | 21-11-08 13:40 |
Twijfel niet tussen de HTC Diamond of iPhone 3G!!! | borgqueenx | iPhone algemeen | 60 | 15-08-08 17:42 |
|
|