//

Bijna iedere dag een restore?

Bijna iedere dag een restore? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er hier meer mensen die bijna iedere dag een restore uit moeten voeren? Als ik mijn iPhone snachts uitzet gaatie sochtends 9/10x niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-07, 21:14
Juggernaut Juggernaut is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard Bijna iedere dag een restore?

Zijn er hier meer mensen die bijna iedere dag een restore uit moeten voeren?

Als ik mijn iPhone snachts uitzet gaatie sochtends 9/10x niet meer aan. Soms nog wel na een aantal keer resetten maar meestal is ie zo dood als een pier.
Het enige wat dan nog helpt is restoren met iTunes maar eerlijkgezegt wordt ik dat goed zat.

Uit de doos vroeg ie gelijk al om een restore en ging ie niet aan dus ik dacht dat het een batterij probleem was. Ik heb de batterij toen een keer gereset door de telefoon leeg te maken, op te laden en een dag uit te laten liggen. Toen deed ie het wel 2 dagen!

Ik laat m nu maar op sleepmode staan en zet m maar niet meer uit maar dat slaat natuurlijk nergens op, hij moet uit en gewoon weer aan kunnen.


Ik heb al wat gegoogled, de meeste mensen met mijn probleem kregen in de Applestore een nieuwe. Iemand enig idee of je hier ook al je garantie kan claimen en een nieuwe kunt krijgen? De applestore zit hier redelijk in de buurt.


EDIT: Als ik een restore doe staan sommige files zoals de 06 nummersetting nog op de " gehackte" manier. Niet alle files worden dus gerestored. Weet iemand hoe je je telefoon, behalve de baseband van anysim dan, weer echt factory krijgt?
Een restore restored dus niet iedere file

Laatst gewijzigd door Juggernaut; 05-11-07 om 21:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-07, 23:41
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Misschien heb je hier wat aan?

https://forum.iculture.nl/iphon...0-minuten.html
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 06-11-07, 00:54
Juggernaut Juggernaut is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 Bekijk bericht
Wat zou ik er precies mee moeten?
Ik heb een OTB 1.1.1 iPhone die unlocked is met Anysim 1.1.1.

Een virginise is volgens mij al1 voor iPhones die met FW 1.0.2 en Anysim 1.0.2 geunlocked zijn.

Erg risky allemaal vooral ook omdat een restore niet alle bestanden terugzet. Ik vroeg of er meer mensen zijn die vaak moeten restoren omdat de phone niet meer aangaat, daar heeft virginizen van de baseband niet zoveel mee te maken. Kan natuurlijk dat ik dat verkeerd zie
  #4  
Oud 06-11-07, 22:07
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juggernaut Bekijk bericht
Wat zou ik er precies mee moeten?
Ik heb een OTB 1.1.1 iPhone die unlocked is met Anysim 1.1.1.

Een virginise is volgens mij al1 voor iPhones die met FW 1.0.2 en Anysim 1.0.2 geunlocked zijn.

Erg risky allemaal vooral ook omdat een restore niet alle bestanden terugzet. Ik vroeg of er meer mensen zijn die vaak moeten restoren omdat de phone niet meer aangaat, daar heeft virginizen van de baseband niet zoveel mee te maken. Kan natuurlijk dat ik dat verkeerd zie
Noujah, ik keek meer hiernaar:

"Weet iemand hoe je je telefoon, behalve de baseband van anysim dan, weer echt factory krijgt?"

En ik weet natuurlijk niet dat je een OTB 1.1.1 hebt........

Maar goed, ik hoop dat iemand een oplossing voor je heeft, ik zoek nog even verder, als ik wat weet hoor je het wel....
  #5  
Oud 06-11-07, 23:54
Juggernaut Juggernaut is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Dat zou tof zijn

Virginizen is echt alleen voor je baseband, niet voor je iPhone files.
Restoren restored ook maar gedeeltelijk, heb er al een wat beter gelezen topicje over gemaakt op http://http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?p=111671#post111671

Denk dat het aantal crashes wat ik met mn phone heb vooral aan slecht uninstallende 3rd party apps ligt.
Ik blijf ook verder zoeken
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sad Iphone bijna elke dag bij IOS4 psvu2 Jailbreak apps en thema's 2 04-07-10 13:57
Een webclip voor iedere site jeppeb iPhone Apps 0 25-03-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.