//

Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G

Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste gebruikers, Wellicht jullie me helpen met dit probleempje, waar de helpdesk van KPN mij niet kan helpen na 3 telefoontjes. In juli iPhone 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-08, 13:31
Mooij603 Mooij603 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G

Beste gebruikers,

Wellicht jullie me helpen met dit probleempje, waar de helpdesk van KPN mij niet kan helpen na 3 telefoontjes.

In juli iPhone 3G aangeschaft en netjes mijn Pop-mail accounts geïnstalleerd. Mail komt prima binnen, no problems.
Nu krijg ik alleen in Outlook 2007 mijn pop-mail van Planet dubbel binnen.
Behoorlijk irritant natuurlijk! Het vreemde is dat ik hier alleen last van hebt bij mijn Planet mail-account. Andere pop-mail accounts komen gewoon 1 keer binnen in Outlook.

Instellingen: Ik heb in Outlook het vinkje "op server bewaren / 2 dagen" aangezet zodat ook alles op mn Iphone binnenkomt.

Ik heb met 3 mensen van KPN helpdesk aan de lijn gezeten, twee keer mail-account opnieuw ingsteld, had geen effect. Zij weten verder niet wat het probleem is en zeggen dat alle instellingen op hun server ok zijn. "Tot ziens, prettige dag verder!" Top geregeld daar..!

Wellicht kunnen jullie mij beter van dienst zijn en is dit een meer voorkomende bug?

Hartelijke groet,

Arjan de Mooij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 13:59
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Hoi,

Ik weet niet precies wát het probleem is, maar er is geen sprake van een bug.
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #3  
Oud 15-08-08, 14:02
Mooij603 Mooij603 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Hi Dobile,

Het probleem is dat ik mail dubbel binnen krijg in Outlook na het installeren van mail in mn Iphone. Elke keer kopies van mails verwijderen is behoorlijk irritant...
En het is gek dat dit alleen bij Planet mail het geval is.

Cheers, Arjan
  #4  
Oud 15-08-08, 17:37
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Het is verstandig om even de klantenservice van Planet te bellen, of eventueel een Apple Shop bij jou in de buurt, zij zijn de enige die het probleem kunnen oplossen denk ik.

Veel succes ermee!
  #5  
Oud 15-08-08, 21:01
theodoor theodoor is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Buitenland
Berichten: 39
Standaard

Ja dit probleem heb ik met mn Gmail gehad, je moet even in je settings van je email kijken. Bij web email is het vaak zo dat er een kopie in de sent folder geplaatst wordt dus als je iets verstuurd krijg je het meteen weer terug omdat je iphone denk dat er een "nieuw" emailtje in je sent folder komt.
Wellicht is dit ook het geval bij Planet.
  #6  
Oud 18-08-08, 12:30
Mooij603 Mooij603 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

@ Dobile: klantenservice van Planet kan er niets mee, verschillende acties geprobeerd (o.a. Outlook opnieuw instellen), maar geen resultaat. Apple store kan ik idd nog proberen
@ Theodoor: bij mij is het zo dat op de iPhone alles gewoon 1 keer binnen komt, maar in mn Outlook dubbel.

Iemand andere ideeën?

Bedankt! Arjan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail komt alsnog binnen jjrossi46 iPhone algemeen 8 31-01-11 09:07
Bug verjaardagen Outlook en iPhone bimmie iTunes 3 25-09-10 09:13
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! kao iPhone algemeen 0 24-03-10 12:33
Mail komt dubbel binnen derks003 iPhone algemeen 3 20-11-09 17:24
Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ? stevenrodenburg1 iTunes 4 18-11-08 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.