Whatsapp werkt niet met 1 ander contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren hebben mijn man en ik nieuwe iPhones (12 mini en 12 pro max) en sindsdien kunnen wij niet meer onderling appen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt niet met 1 ander contact
Hallo,
Sinds gisteren hebben mijn man en ik nieuwe iPhones (12 mini en 12 pro max) en sindsdien kunnen wij niet meer onderling appen. Ik zie wel dat hij (of ik aan hem) een mail heb gestuurd, maar we ontvangen alleen het bericht: 'Wachten op dit bericht. Dit kan even duren'. We hebben geen problemen men andere personen uit onze contactenlijst. Van andere contacten kunnen we gewoon mails ontvangen. Ik heb van alles geprobeerd. Ik heb bij beiden apparaten whatsapp verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Ik heb wederzijdse oude contactgegevens van elkaar van de toestellen verwijderd. Oude chat historie verwijderd. Ik heb de telefoons nogmaals helemaal opnieuw geïnstalleerd. De QR codes van elkaar gescand. Maar toch blijven we als we een app sturen naar allebei het bericht ontvangen: 'Wachten op dit bericht. Dit kan even duren'. Ik zou blij zijn als iemand de oplossing heeft. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie. Met die opmerking van Whatsapp kom ik dus niet verder mee. We zijn beiden ingelogd op de telefoon, we hebben allebei de laatste versie whatsapp.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WhatsApp geschiedenis van een contact overzetten. | Piedro938 | iPhone algemeen | 5 | 02-10-19 16:25 |
Relatie aan contact toevoegen werkt niet | Renevhv | iPhone Apps | 1 | 09-12-18 17:44 |
Blokkeren whatsapp-contact lukt niet | Tom2011 | iPhone Apps | 3 | 10-05-14 14:47 |
Agenda en Contact sync werkt niet | raymael | iTunes | 0 | 09-05-11 15:18 |
SMS werkt niet (ander probleem!) | thalee86 | iPhone algemeen | 3 | 06-02-08 13:00 |
|
|