//

No Signal

No Signal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3G sinds gisteren, gewoon gekocht bij T-Mobile. Hij heeft het anderhalve dag perfect gedaan, ik had bijna overal waar ik kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-08, 01:26
Patrock Patrock is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard No Signal

Ik heb mijn iPhone 3G sinds gisteren, gewoon gekocht bij T-Mobile. Hij heeft het anderhalve dag perfect gedaan, ik had bijna overal waar ik kwam 3G ontvangst e.d. (regio Amsterdam). Vanavond zat ik op het terras naast mijn werk (waar ik altijd prima verbinding had) en ik zag dat ik geen 3G verbinding had. Ik had weleens gelezen dat het dan soms helpt om de telefoon even uit- en aan te zetten. Toen ik de telefoon weer aan zette, bleek dat ik helemaal geen verbinding meer had! Ik heb hem een paar keer uit-en aan gezet, gereset met de bovenste- en home knop en zelfs hersteld in iTunes, maar hij doet het nog steeds niet. Ik ben in de tussentijd het halve land doorgereisd, maar ik had nergens verbinding.

Iemand die dit ook heeft gehad? Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen? Ik heb nu gewoon een veredelde iPod Touch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geen signaal, iphone 3g, netwerk, no service, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Signal JailbreakerPro Jailbreak apps en thema's 2 21-05-11 13:27
Signal basjuh93 Jailbreak apps en thema's 0 08-11-10 20:31
operator signal dinges PearLRoX iPhone algemeen 2 01-04-10 01:16
Signal cable with connector dj_joske iPhone algemeen 1 11-11-08 20:08
Signal 1.1 SlickAxe Jailbreak apps en thema's 14 27-02-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.