//

Android whatsapp geschiedenis overzetten naar iOS

Android whatsapp geschiedenis overzetten naar iOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb zojuist een iPhone 11 gekocht (voorheen Android gebruiker) en loop nu tegen het probleem aan dat ik mijn whatsapp geschiedenis moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-21, 14:59
q015070 q015070 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2021
Berichten: 1
Question Android whatsapp geschiedenis overzetten naar iOS

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een iPhone 11 gekocht (voorheen Android gebruiker) en loop nu tegen het probleem aan dat ik mijn whatsapp geschiedenis moet overzetten.

Is er een manier om de omgekeerde weg te bewandelen, zonder die achterlijke mobiletrans applicaties etc te gebruiken? In de oude threads op dit forum is hier geen goed antwoord gegeven.



Ik heb laatst mijn vader geholpen van iOS naar Android en dat was makkelijk te doen via WazzapMigrator (daarmee extract je de chatbackup via Itunes als een .sqlite bestand en die stop je dan in je android downloads folder). Wazzapmigrator werkt helaas alleen van iOS naar Android.




Ik hoor graag van jullie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-21, 20:41
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Dit misschien https://www.iphoned.nl/tips/whatsapp...d-naar-iphone/
Reageren

Labels
android, backup, iphone, migrate, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WhatsApp geschiedenis van een contact overzetten. Piedro938 iPhone algemeen 5 02-10-19 16:25
WhatsApp Android naar iOS rsnhakan iPhone algemeen 5 20-01-18 14:53
Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer? heywoodu iPhone algemeen 0 11-01-16 21:11
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone applesjako iPhone algemeen 3 27-03-14 09:34
Van Isms naar Android overzetten Judith123 iPhone algemeen 2 19-01-14 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.