//

Volume oordopjes past zich steeds vanzelf aan

Volume oordopjes past zich steeds vanzelf aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iedere keer tijdens het hardlopen past mijn iPhone de volume van mijn oordopjes aan (Lees: van maximaal naar superzacht) en zie ik een melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-21, 13:03
OutintheBlue OutintheBlue is offline
• iOS 15.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 32
Standaard Volume oordopjes past zich steeds vanzelf aan

Hoi,
Iedere keer tijdens het hardlopen past mijn iPhone de volume van mijn oordopjes aan (Lees: van maximaal naar superzacht) en zie ik een melding op mijn scherm vanuit "Horen en Voelen": Op basis van je koptelefoongebruik in de afgelopen zeven dagen is het volume verlaagd om je gehoor te beschermen".
Als ik daar op klik, dan kom in de instellingen met daarin een schuifje "Verminder harde geluiden". Deze staat dus NIET aan (Uit dus!). In mijn beleving heb ik hiermee juist uitgeschakeld dat mijn iPhone het volume kan aanpassen, maar blijkbaar is dat niet zo?
Hoe kan ik dit dan wel uitzetten?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-21, 14:28
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

Misschien helpt dit:
https://www.iculture.nl/nieuws/ios-1...-specificeren/
  #3  
Oud 01-02-21, 17:29
OutintheBlue OutintheBlue is offline
• iOS 15.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 32
Standaard

Had nog 14.3 blijkbaar, waarin deze optie nog niet zat. Nu 14.4 en mijn oordopjes zijn gekenmerkt als Hoofdtelefoon.
Ik zal even nagaan deze week of het nu goed gaat, misschien dat de update naar 14.4 iets qua bugs hierin heeft aangepast?
  #4  
Oud 09-02-21, 22:19
OutintheBlue OutintheBlue is offline
• iOS 15.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 32
Standaard

Probleem is opgelost. Lag waarschijnlijk nog aan dat ik 14.3 geïnstalleerd had. Nu krijg ik wel de melding, maar wordt niet het volume aangepast. Dat is prima zo, die melding schijn je uberhaupt niet uit te kunnen zetten, las ik ergens
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad hersteld zich vanzelf jap74 iPad algemeen 9 24-07-14 22:04
Volume vanzelf harder en zachter Gommers iPhone accessoires en onderdelen 0 08-07-12 21:50
Volume - geluid gaat vanzelf zacht (willekeurig storing) borreltijd iPhone algemeen 10 05-03-12 23:11
volume en vergrendelknop activeren vanzelf Maikel22 iPhone algemeen 20 05-09-09 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.