//

Mobile Me

Mobile Me discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een proef abbo van mobile me afsluiten. Echter lukt dit niet echt, hierover op het forum kan ik niets vinden (mocht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-08, 14:01
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard Mobile Me

Ik wil graag een proef abbo van mobile me afsluiten. Echter lukt dit niet echt, hierover op het forum kan ik niets vinden (mocht dat wel zo zijn excuses).
Ik heb een amerikaans account en een nederlands account. Maar bij het aanmelden (https://secure.me.com/wo/WebObjects/Signup.woa) moet je gewoon je credit card gegevens invullen en wordt er ook niet gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord van je itunes account.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 14:45
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

zoeken op 'mobileme' geeft wel wat resultaten, maar niet op deze exacte vraag. Maar itunes en mobileme hebben in principe ook niets met elkaar te maken en staat los van elkaar.

Dus je credit card gegevens invullen en gaat zou ik zeggen.
  #3  
Oud 18-08-08, 14:52
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
zoeken op 'mobileme' geeft wel wat resultaten, maar niet op deze exacte vraag. Maar itunes en mobileme hebben in principe ook niets met elkaar te maken en staat los van elkaar.

Dus je credit card gegevens invullen en gaat zou ik zeggen.
Okej op die manier, dan begrijp ik het nou. Moet helaas nog geen credit card vandaar.
Heb nu ook gezocht op 'mobileme' i.p.v. 'mobile me' en vind wat meer zoekresultaten .
  #4  
Oud 18-08-08, 15:07
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

tips voor zonder credit card stond er ook geloof ik. Ikzelf heb het gewoon via de apple store gekocht. Duurt wat langer, maar kan dus ook.
  #5  
Oud 18-08-08, 15:43
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

ja klopt: https://forum.iculture.nl/f14/i...97-mobile.html

maar als je een trial wil aanvragen moet je daar dus een credit card voor hebben blijkbaar. ik wou het uitproberen ga het nog niet kopen.
  #6  
Oud 20-08-08, 01:03
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard

Wat gebeurd er als ik tijdens mijn trial-periode een subscription doe zodat ik meerdere e-mail aliassen aan kan maken? Ben ik mijn free-trial tijd dan kwijt of gaat de tijd pas lopen na de trial tijd?
__________________
I'm a gadget junky!!
  #7  
Oud 20-08-08, 18:16
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P@t Bekijk bericht
Wat gebeurd er als ik tijdens mijn trial-periode een subscription doe zodat ik meerdere e-mail aliassen aan kan maken? Ben ik mijn free-trial tijd dan kwijt of gaat de tijd pas lopen na de trial tijd?
Weet iemand het??? Heb al twee keer een bericht naar de helpdesk gestuurd maar volgens mij weten ze het zelf niet eens want krijg geen bericht terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 16:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 20:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.