iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3G altijd aan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/19357-3g-altijd.html)

daaf85 18-08-08 14:31

3G altijd aan
 
Ik zie altijd het 3G icoontje rechts van mijn t-mobile icoon staan. Betekend dat dat de 3G verbinding ook actief is als je dat icoontje ziet?
Als je bijv safari ziet is die verbinding actief maar als je er dan weer uit gaat is de verbinding dan weer verbroken?
Ik kon hierover niet echt wat vinden op het forum dus vandaag deze vraag.

Abu 18-08-08 15:22

Als je niet een applicatie gebruikt die internet gebruikt dan gebruik je geen 3G, maar als ik jou was zou ik 3G uitzetten als je het niet gebruikt, het kost geld en je hebt slechter bereik. Je kan het uitzetten bij: Instellingen> Algemeen > Netwerk > 3G

Richard.v.Naam 18-08-08 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 171480)
Als je niet een applicatie gebruikt die internet gebruikt dan gebruik je geen 3G, maar als ik jou was zou ik 3G uitzetten als je het niet gebruikt, het kost geld en je hebt slechter bereik. Je kan het uitzetten bij: Instellingen> Algemeen > Netwerk > 3G

Wat is dat nou voor onzin. Aannemend dat hij gewoon een abbo heeft via T-Mobile valt het gebruik van 3G verbinding geheel binnen zijn dataplan.

Overigens, is er continue verbinding met 3G als dit ingesteld is en zal, daar daar mogelijk, verbinding gemaakt worden.
Wil je dit niet, kan je het inderdaad uitzetten.

daaf85 18-08-08 15:46

bedankt voor de reactie. ik heb idd een t-mobile abbo dus hoef ik mij niet zorgen te maken over de kosten m.b.t. 3g internet.

ik zie idd altijd het 3g icoontje staan. maar alleen als je dus een programma opent wat gebruik maakt van het internet heb je ook daadwerkelijk een actieve verbinding?

ik las namelijk dat je met 3g aan na 4 uur je accu leeg is. maar dat is dus alleen als je dus 4 bijv je actief aan het internetten bent?

iPhoneBitch 19-08-08 08:32

Als ik mijn 3G uitzet heb ik helemaal geen internet meer ... Help!

Abu 19-08-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf85 (Bericht 171510)
bedankt voor de reactie. ik heb idd een t-mobile abbo dus hoef ik mij niet zorgen te maken over de kosten m.b.t. 3g internet.

ik zie idd altijd het 3g icoontje staan. maar alleen als je dus een programma opent wat gebruik maakt van het internet heb je ook daadwerkelijk een actieve verbinding?

ik las namelijk dat je met 3g aan na 4 uur je accu leeg is. maar dat is dus alleen als je dus 4 bijv je actief aan het internetten bent?

Ja, maar 3G slurpt wel meer batterij als het aan staat, bij mij staat 3G alleen aan als ik het gebruik, dat scheelt veel uren

BrenCis 04-09-08 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneBitch (Bericht 172138)
Als ik mijn 3G uitzet heb ik helemaal geen internet meer ... Help!

Vaag als ik mijn 3G uitzet gaat die over naar Gprs mayne. heb ook T-mobile abbo btw

OOOH 21-09-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneBitch (Bericht 183761)
Als ik mijn 3G uitzet heb ik helemaal geen internet meer ... Help!

Het is toch logisch dat als je 3G uitzet je geen internet meer hebt of licht dit aan mij?

joopvg 21-09-08 17:08

Als het goed is schakelt hij dan over naar GPRS, dan heb je nog steds internet maar dan veel langzamer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.