ANDROID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HALLELUJAH!!! Ik heb mezelf eindelijk verlost van het juk van de iPhone. Sinds 2 maanden heb ik een Samsung Galaxy s21 ultra. Wat een verlichting ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ANDROID
HALLELUJAH!!!
Ik heb mezelf eindelijk verlost van het juk van de iPhone. Sinds 2 maanden heb ik een Samsung Galaxy s21 ultra. Wat een verlichting ! Nu kan ik mijn toestel tweaken naar hartenlust. Geen gesloten systeem meer. Nooit koop ik nog een iPhone. Goodbye. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Veel plezier!
|
|
|||
|
|||
Dankjewel. Is echt wel een verademing om na 12 jaar iPhones eens iets anders te hebben. En die vrijheid van Android is echt heel fijn.
Kan best zijn dat ik dit na 1 jaar ook beu ben. Maar bij android heb je wel veel keuze in toestellen. En innovatie, met o.a. de plooibare toestellen. |
|
|||
|
|||
Haha, geweldig. Dus dan denk je "ik verveel me en ga maar eens op een apple gerelateerde site zitten trollen". Vroeger waren het de apple fanboys die een grote bron van vermakelijkheid waren, die zijn voor de vermakelijkheid ruimschoots door android fanboys ingehaald.
Veel plezier met je toestel. |
|
|||
|
|||
Dan mag je je schermnaam ook wel veranderen.
Succes met je Samsung. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android? | pedro270 | iPhone algemeen | 5 | 14-04-13 12:45 |
toetsenbord like android | myalexx | Jailbreak apps en thema's | 8 | 04-02-12 21:10 |
Android Jailbreak | wwl | Jailbreak | 7 | 29-05-11 10:33 |
Android op de 3G | mosbie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-05-10 00:52 |
|
|