//

Contacten en mail door elkaar , overstap android naar Iphone 13

Contacten en mail door elkaar , overstap android naar Iphone 13 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Ik ben na de iPhone 7 overgestapt naar Samsung, nu weer een iPhone 13 gekocht, nou is het zo dat ik de stappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-22, 11:47
DaddyPumbaa DaddyPumbaa is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2022
Berichten: 1
Standaard Contacten en mail door elkaar , overstap android naar Iphone 13

Beste Allemaal,
Ik ben na de iPhone 7 overgestapt naar Samsung, nu weer een iPhone 13 gekocht, nou is het zo dat ik de stappen heb gevolgd voor het overzetten van gegevens en dat ging verder goed.
Nu is het zo dat als ik op het bel icoontje druk ik alles door elkaar heb staan! mail en telefoonnummers, als ik iemand wil bellen wil ik bellen en niet steeds moeten gaan zoeken of ik wel het juiste aanklik bij de persoon. ( ook veel dubbele contacten)
Ik begrijp ook niet waarom apple dit niet automatisch uitsplitst mail bij mail en 06 nummers onder de bel knop.
Ik ben er al dagen mee bezig maar krijg het niet voor elkaar om gewoon alleen maar telefoonnummers onder mijn contacten te krijgen.
word er niet goed van..... je moet namelijk eerst de persoon aanklikken en kijken of het mail is of een 06 nummer voor je kan gaan bellen en sommige contacten heb ik zakelijk mail, privé mail en idem met 06 nummers. dus dan 4 keer de zelfde persoon met allemaal verschillende contact opties
Oftewel please HELP!
Ik sta op het punt de iPhone weer weg te doen.....
Hoe kan ik dit oplossen? word er erg gefrustreerd van ;o)

Laatst gewijzigd door DaddyPumbaa; 08-06-22 om 13:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contacten, mail, telefoonnummers



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp voor jarenlange android gebruiker bij overstap naar Apple Iphone en Watch Newbieiphoneuser iPhone algemeen 2 24-04-19 01:27
Contacten van iPhone 3 naar Gmail/Android Roadhouse iPhone algemeen 9 09-03-14 12:14
Contacten Iphone 3 overzetten naar Android telefoon brenda2303 iPhone algemeen 4 12-11-13 15:35
Contacten van iOs naar Android Rikkie311 iPhone algemeen 18 14-10-12 22:52
Contacten alfabetisch door elkaar D.S. Archief 2 02-09-09 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.