//

HELP!! probleem na het updaten naar 2.0.2

HELP!! probleem na het updaten naar 2.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of ik wel goed zit in dit topic maar ik stel toch maar even mijn vraag. Ik heb daarnet mijn iphone 3g ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-08, 19:12
(jonne) (jonne) is offline
• iOS 2.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard HELP!! probleem na het updaten naar 2.0.2

Ik weet niet of ik wel goed zit in dit topic maar ik stel toch maar even mijn vraag. Ik heb daarnet mijn iphone 3g naar 2.0.2 geupgrade. Na dat ik dit gedaan had is na de synchronisatie alles wat ik heb aangeschaft van mijn telefoon afgehaald. Ik krijg de melding dat mijn pc niet de machtiging heeft voor het betreffende mp3tje of applicatie.

Hoe kan dit?! en wat doe ik eraan om ze toch weer op mijn iphone te krijgen.

ps. Ik heb een Dell laptop waar ik gisteren een BIOS update van heb uitgevoerd. Kan dit de reden zijn dan itunes denkt dat ik een andere systeem heb? Wat is alsnog de oplossing?

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik had toch best wel wat betaalde Apps en mp3tjes die er nu niet meer op staan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-08, 19:56
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

In iTunes op store (helemaal boven) klikken en dan computer machtigen.

Gebruik voortaan de zoekfunctie!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 jonathan1993 Jailbreak 3 03-01-11 23:39
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 21:38
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] Raikonen1 iTunes 10 10-04-10 18:11
Probleem met updaten van 3.0 naar 3.1.2 RuudM123 Archief 1 01-03-10 20:53
GROOT PROBLEEM na Iphone updaten naar 1.1.4 selien01 Archief 3 01-03-08 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.