//

Reservekopie terugzetten

Reservekopie terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ben weer een stapje verder met mijn vastgelopen iPhone. Maar er zeker nog niet helemaal uit. Wat is het geval... Het is via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-08, 15:59
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard Reservekopie terugzetten

Beste Mensen,

Ben weer een stapje verder met mijn vastgelopen iPhone. Maar er zeker nog niet helemaal uit. Wat is het geval...

Het is via iTunes gelukt om de iPhone te herstellen - dus hij werkt weer. Maar hij is nu ineens Engels en ik ben al mijn apps, contactpersonen, etc. kwijt.

Via het terugzetten van de reservekopie zou dit opgelost moeten zijn. Maarrrr.....de reservekopie is gemaakt onder versie 2.0.1 van de iPhone. Bij het herstel heeft hij natuurlijk de nieuwste versie (2.0.2) gepakt en nu krijg ik de melding:

iTunes kan de iPhone iPhone niet herstellen, omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel met de iPhone die wordt hersteld

Ik denk dus dat dit heeft te maken met de softwareversie. Klopt dit? En hoe kan ik zorgen dat ik alles wel weer terug kan zetten? Ik ben dit topic niet tegengekomen voor een gewone originele iPhone, dus vandaar dat ik dit topic heb aangemaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 16:03
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Hij kan ook beschadigt zijn als je je back up hebt 'geabort', door bv een belletje te krijgen, of gewoon eerder de plug uit je iphone hebt gehaald fzo..

Weet niet of je winpwn achtige software nodig hebt, of dat je gewoon tijdens het herstellen op shift - herstel kan klikken om 2.0.1 er weer op te zetten.. Daarmee zal je vast snel door experts belast worden..
  #3  
Oud 21-08-08, 16:08
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik werk op een pc. Zit op dit moment in het scherm 'Uw iPhone configureren'

Daarbij kan ik kiezen uit 'als een nieuwe iPhone configureren'
Maar kan ik dan nog handmatig de reservekopie terugzetten later? Dit lijkt me dus de minst verstandige optie.

En uit 'herstellen vanaf de reservekopie van <naam>'
En hierbij geeft hij die foutmelding.

Ik heb wel eens een reservekopie afgebroken omdat die wel een half uur duren. Maar heb het vermoeden dat het misschien eerder aan de software ligt.

Hoe kan ik de software 2.0.1 terugzetten? Want dan kan ik proberen of het daar aan ligt...

En waarom staan mijn contactpersonen niet meer op mijn SIMkaart? Dat was de vorige keer nog wel omdat mijn SIM-kaart al vol met contactpersonen stond uit mijn oude telefoon...

Laatst gewijzigd door Vinzzz; 21-08-08 om 16:29.
  #4  
Oud 22-08-08, 11:04
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

***update***

Gisteren is mijn iPhone dus vastgelopen op de witte appel na het downloaden van de app. Audi A4 driver challenge. Ik heb alles opnieuw moeten installeren en ben een hoop kwijt. Ook heb ik meteen heel zorgvuldig een nieuwe reservekopie gemaakt. Uren mee kwijt geweest dus en ook al wat contacten opnieuw opgevraagd bij de mensen en erin gezet.

Wat denk je...vanochtend wil hij een update uitvoeren voor de app. crash bandicoot en loopt helemaal vast. Dit is overigens beide keren gebeurd terwijl hij verbonden was met iTunes via een kabeltje. Toen ik de app. zonder kabel wilde updaten gaf hij overigens de melding dat de iPhone ID niet herkent werd en dat ik moest verbinden met iTunes.

Dus ik wéér de firmware herstellen en denk safe te zitten door de reservekopie. Nou mooi niet!!! Weer de melding dat de kopie beschadigd is of niet compatible. Dus wéér alles kwijt!!!

Heeft iemand enig idee (1) waarom dat ding blijft crashen en (2) waarom die reservekopie elke keer niet werkt?

Laatst gewijzigd door Vinzzz; 22-08-08 om 11:08.
  #5  
Oud 27-08-08, 19:15
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Hey Vinzzz..al wat wijzer geworden? Bij mij werkt de reserve kopie ook niet. Wel toen ik legaal aan het updaten was via tmob naar 2.0.1. Toen werkte het prima, maar na het pwnen lukte het niet meer.
Heb jij ook toestel van Tmob? Ik vrees dat het mogelijk daarmee te maken heeft namelijk.
Laat maar ff weten als je meer weet!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #6  
Oud 27-08-08, 20:41
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Hey Makker!

Nee - niets wijzer geworden. Bij beide keren dat de iPhone vastliep heb ik dus handmatig alles terug moeten zetten. Omdat ik mijn contactpersonen niet op de computer bewaar (ik gebruik m'n werkcomputer voor de iPhone), ben ik wel alles kwijt wat ik na aanschaf van de iPhone heb toegevoegd. Net als m'n foto's gemaakt met de iPhone. Lekker dan...daar maak je dan elke keer een reservekopie van een dik half uur voor...

Maar gelukkig kon ik mijn oude contactpersonen gewoon weer van de SIM-kaart inporteren. Raar dat je bij de iPhone niet kan kiezen waar nieuwe contactpersonen neergezet moeten worden. Dat kon bij mijn oude foon namelijk wel. Maar ja...zo vind ik het ook raar dat er geen fatsoenlijke bluetooth en MMS op zit.

Het is overigens idd een iPhone van T-Mobile. Je zou zeggen dat het dan juist wel moet werken met die reservekopie allemaal.

Mocht je ooit nog uitvinden hoe je een reservekopie wél terug kunt zetten zonder problemen, dan hoor ik dat graag!

Gr.

Vinzzz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terugzetten reservekopie Arend iPhone algemeen 8 15-03-11 14:22
Windows: Reservekopie terugzetten Interceptor iTunes 0 22-12-10 21:05
reservekopie terugzetten dwight11 iTunes 0 06-12-10 21:02
Windows: Reservekopie terugzetten/lezen Indium iTunes 28 16-10-09 20:16
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:21.