//

iphone vast tijdens appstore install

iphone vast tijdens appstore install discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de afgelopen 2 dagen nu al twee keer gehad dat de iphone volledig vast kwam te zitten tijdens het installeren van een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-08, 16:54
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard iphone vast tijdens appstore install

ik heb de afgelopen 2 dagen nu al twee keer gehad dat de iphone volledig vast kwam te zitten tijdens het installeren van een app uit de appstore. het installeren duurt erg lang en kwam tijdens dat proces tot stilstand. (gek eigenlijk want er staan "slechts" 49 extra apps op de iphone)

harde reset had geen zin: het apple logo bleef komen bij het opstarten. enige oplossing was om de iphone in DFU opnieuw te restoren naar een custom fw en vandaar uit weer vanuit itunes te updaten naar 2.0.2 en met alle installs en backups kost dat steeds precies 4 uur

de voorlopige remedie: ik ga voorlopig alleen maar appstore apps updaten vanuit itunes zelf want dat blijkt - voor mij - veel veiliger

verder heb ik voor de zekerheid "passcode lock op "off" gezet, ook het steeds aan/uit zetten van de iphone heeft misschien wel invloed op het installatie proces.

tenslotte de opmerking dat je met de huidige computer OS'sen gewend bent veel apps tegelijkertijd te openen. mijn ervaring is dat dit bij de iphone zeker tijdens het installeren beter niet kan !

meer mensen met mijn ervaring ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 16:57
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

een vriend van me heeft dat ook met ze iphone, maar hij hoeft gelukkig niet te restoren. maar het is idd een vervelend probleem.
dus je bent niet de enige
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adware na Appstore install? xb9 iPhone Apps 3 14-01-11 18:44
iPhone 2g vast tijdens restore pbouwen iPhone algemeen 0 26-08-10 19:09
iPhone loopt vast tijdens de backup Superwurm iPhone algemeen 1 24-08-10 00:47
iPhone loopt vast tijdens of na bellen Linkerpink iPhone algemeen 2 17-07-10 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.