iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Na 2.0.2 update problemen met bluetooth (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/19711-na-2-0-2-update-problemen-bluetooth.html)

kauwgomballen 21-08-08 23:11

Na 2.0.2 update problemen met bluetooth
 
Bij uitkomst van de nieuwe firmware gelijk geupdate. Toen ik in de auto stapte wilde de iPhone niet gelijk connecten met mijn Parrot MK6100. Ik nam aan dat dit kwam door de update (niet van 2.0 naar 2.0.1 gehad overigens). Ik heb de pairing gewist (zowel op iPhone als op de Parrot), waarna de verbinding weer goed ging.

Nu moet ik élke keer als ik in de auto stap opnieuw pairen! Heb de Parrot al helemaal leeg gemaakt, verschillende manieren van connecten geprobeerd (forceren vanuit Parrot, loskoppelen in iPhone), maar niets werkt. Zijn er meer mensen die sinds de update last hebben hiervan, en misschien wel belangrijker: wie weet de oplossing? :)

Potus 22-08-08 00:06

Vaag, ik had na de update naar 2.0.1 dat probleem maar 1x.
Toen opnieuw gepaired en sindsdien doet ie het weer helemaal...

Ook Parrot en iPhone combi.
Wellicht nog een keer restoren....

TeraByte 29-08-08 12:29

Citaat:

Nu moet ik élke keer als ik in de auto stap opnieuw pairen!
Ik heb zo'n zelfde fenomeen. Ik heb 'm nu 1 week en ben begonnen met FW 2.0, die heb ik 3 dagen gebruikt en ik heb een Plantronics 510 headset. Dat werkte perfect (bepaalde functies nog niet, maar dat ga ik nog wel een keer uitzoeken).
Sinds ik de update naar 2.0.2 heb gedaan moet ik de headset verwijderen in de bluetooth sectie en opnieuw pairen voordat de iPhone hem weer ziet, het gaat goed zolang de iphone aan staat maar als ik hem (iPhone) s'nachts uitzet en de volgende morgen aan zet is het einde oefening.

Iemand suggesties / zelfde probleem?

kauwgomballen 29-08-08 20:51

"Fijn" om te horen dat ik niet de enige ben! Bij mij is het nog steeds niet opgelost, ook niet na een volledige restore van mijn iPhone (perongeluk zelfs twee keer!). Ook heb ik daarna alle bluetooth instellingen op m'n carkit en iPhone verwijderd, maar dit heeft niet geholpen.

Benno 30-08-08 12:22

Ik ben sinds kort in het bezit van een legale ( belgische ) 3G - 16gb, nu heb ik een probleem dat mijn adresboek niet geladen wordt in mijn autosysteem via Bluetooth verbinding ( MB ), ik heb wel verbinding en kan bellen en ontvangen maar geen adresboek!
Mijn vorige Iphone 8gb geen 3 g had dit probleem niet.
weet iemand hiervoor een oplossing??

Juniper 01-09-08 13:03

bluetooth gone na 2.0.2
 
Hoi,

Ik heb dit zelfde probleem. Zat vroeger op 1.1.4 werkte PERFECT na upgrade naar 2.0 gaat de bluetooth wel, maar mijn contacten worden niet meer "verzonden" naar de wagen. Dacht even dat het aan de 2.0 lag dus nu weer een upgrade gedaan naar de 2.0.2 maar het probleem blijft bestaan. Heb een kennis die een 3G heeft, met deze GSM (ook op 2.0.2) werkt het perfect! Moet naar mijn idee iets te maken hebben met de "hack"

Ik kan dus perfect bellen, gebeld worden, maar heb gewoon het telefoonboek van m'n GSM niet op de auto display.

Alain.

Benno 01-09-08 16:35

Ik ben nog niet zo lang lid maar is het beter voor dit probleem dat ik die aan het forum op de Apple site voorleg,dit lijkt toch op een software probleem?

Benno

Juniper 02-09-08 18:45

Na 2.0.2 update problemen met bluetooth
 
Hoi Benno,

Je kan dit uiteraard altijd proberen. Vrees wel voor het antwoord. Persoonlijk denk ik dat het "iets" met de gehackte baseband te maken heeft. Daar zit het grote verschil (denk ik). Mijn iPhone was vroeger via zipphone gehackt en daar had ik totaal geen probleem mee wat betreft het gebruik (bellen, bluethoot etc) het is allemaal begonnen na de hack met winpawn. Het is ook geen alleenstaand probleem. Ik bezit namelijk 3 (drie) iPhone's en deze vertonen na de update allemaal het zelfde probleem.

Ik heb nu ook de baseband aangepast naar 4.6 maar dit heeft niets opgelost :(

mvg,
Alain.

MCNO 02-09-08 19:11

Ik herken ook wel problemen met FW 2.01 maar na aanpassing naar de laatste release gaat het bij mij weer goed!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.