iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bellen via toetsenbord onmogelijk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/19749-bellen-via-toetsenbord-onmogelijk.html)

chrisoe 22-08-08 13:58

Bellen via toetsenbord onmogelijk
 
Bellen via mijn toetsenbord is niet mogelijk.
gebelt worden en bellen via contacten is wel mogelijk maar ik kan geen toetsen selecteren.

Heb de telefoon terug gezet via herstellen in Itunes naar Michaels custom firmware 2.0.1.
Weet iemand misschien een andere oplossing mocht dit nog een keer voorkomen?
thx.

bvdhoek 16-01-09 09:41

Goede morgen,
Help help, ook ik kan niet meer bellen via de telefoontoetsen maar wel via de nummers in contactpersonen.
De toetsen werken gewoon niet meer.
Ook kan ik het gesprek niet beeindigen, omdat de toetsen dan niet meer beschikbaar komen, nadat ik bovenin op de groene balk "terug naar telefoongsprek" klik.
Ik moet de Iphone helemaal uitzetten om het gesprek te beeïndigen.
Graag jullie suggesties...
Bernadette
Heeft iemand een idee hoe dit is te verhelpen??

bako 16-01-09 11:22

updaten helpt egt en dan kan je gewoon weer een backup er op zetten

bvdhoek 16-01-09 12:47

hallo Bako,
Ik heb update 2.2 (5G77) Iphone (1e genertie uit USA) en daarna via quickPWn geunlockes etc.
alles werkte perfect, tot gisteren.....
Nu kan ik gwoon bellen en gebeld worden, maar mijn telefoontoetsenbord is niet te gebruiken. Wat ik ook doe.
Misschien heb je een andere suggestie?
gr.
Bernadette

ButcherJF 16-01-09 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bvdhoek (Bericht 244739)
hallo Bako,
Ik heb update 2.2 (5G77) Iphone (1e genertie uit USA) en daarna via quickPWn geunlockes etc.
alles werkte perfect, tot gisteren.....
Nu kan ik gwoon bellen en gebeld worden, maar mijn telefoontoetsenbord is niet te gebruiken. Wat ik ook doe.
Misschien heb je een andere suggestie?
gr.
Bernadette

Heb je toevallig Kate geïnstalleerd? Zorgt vaker voor dit soort problemen nl.

bako 16-01-09 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bvdhoek (Bericht 244739)
hallo Bako,
Ik heb update 2.2 (5G77) Iphone (1e genertie uit USA) en daarna via quickPWn geunlockes etc.
alles werkte perfect, tot gisteren.....
Nu kan ik gwoon bellen en gebeld worden, maar mijn telefoontoetsenbord is niet te gebruiken. Wat ik ook doe.
Misschien heb je een andere suggestie?
gr.
Bernadette

kate doet inderdaad vaak vreemde dingen met je iphone
heb dit probleem ook gehad (niet met kate) en wat je gewoon kan doen is herstellen vaak blijft hij hangen op dat scherm maar je kan wel alles gebruiken of hij valt in 1 keer weg

conclusie: eerst kate weg halen (als je dat gedownload heb)
werkt het niet herstellen

bvdhoek 16-01-09 14:47

bedankt, ik heb hersteld naar fabrieksinstellingen en opnieuw met Quickpwn unlocked.
Nu werkt alles weer prima. Bedakt voor de tips.
Bernadette


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.