//

iPhone homebutton zit vast?

iPhone homebutton zit vast? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik kom net terug van vakantie, waar na 1 dag ik mijn telefoon heel slecht kon gebruiken. Het probleem vind ik eigelijk erg vaag; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-08, 20:11
dannyzreac dannyzreac is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard iPhone homebutton zit vast?

hallo,

Ik kom net terug van vakantie, waar na 1 dag ik mijn telefoon heel slecht kon gebruiken. Het probleem vind ik eigelijk erg vaag;

mijn telefoon deed ik in de oplader, en heb hem daar laten liggen. toen zette ik hem aan om te kijken of hij al opgeladen was, stond de telefoon in recovery mode.
Ik heb een iPhone 1.0 met FW 2.0. Daar zit dus orgineel alleen een usbkabel bij, maar ik heb een usb lader, waar ik de kabel in kan doen, en zodoende opladen.
dit deed ik alleen door mijn telefoon aan te zetten, met me on/off butten in te drukken. Als ik mijn telefoon dan uit de oplader haal, uit zet, en weer aanzet, dan start hij normaal op. als ik heb dan in de oplader doet, laat hij weer niet op.

als ik dan in het menu ben, in de oplader, of uit de oplader. Dan kan ik gewoon elke applicatie aan klikken, geen probleem, maar als de app dan opstart, kan ik niet meer terug naar de homescreen. dus de homebutten doet het dan niet. moet ik hem eerst opnieuw opstarten, voordat ik een andere app kan gebruiken.

ook doet het geluid het niet, het hele onderste gedeelte lijkt het dus niet te doen. tenzij je de telefoon uitzet, dan in de oplader doet, dan laat hij wel op.

Ik ben vanochtend thuis gekomen, daarna ben ik gelijk gaan kijken. ik plugde mijn iphone dus in de computer. daar het zelfde verhaal als met de usb oplader; niet opladen, restore mode etc. Het vreemde is, in alle gevallen ziet de computer de iPhone helemaal niet, ook itunes niet. kan dus niet via de computer de iPhone restoren.

Ik vind het een erg ingewikkeld probleem, en ik zou niet weten wat ik heb gedaan. Ik hoop dat er iemand enig idee hebt om dit op te lossen??? ik baal er namelijk enorm van

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-08, 20:14
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

zet je iphone is een DFU en restore dan.
hier een link om je iphone in DFU te krijgen
https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
en dan gewoon met een custom firmware restoren
  #3  
Oud 24-08-08, 01:46
dannyzreac dannyzreac is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

helaas, zelfs nu ziet de computer de telefoon dus niet. Ik heb het 20 keer geprobeert, ik weet zeker dat ik het goed hebt gedaan, maar hij gaat het gewoon niet doen. hij laat ook niet op als ie aangesloten is. Als ik hem dan uitzet, in de oplader of op de computer aansluit, laat hij wel op.(eerst is hij leeg, als ik hem dan aanzet, zit de batterij vol) Maar als hij aanstaat, laat hij niet op(altans, dat zie je niet aan de batterij in de boven hoek)

Om 1 of andere reden deed de homebutten het wel weer. Ik kan nu weer gewoon naar mijn springboard, maar dat is dan ook het enige goede nieuws.

als ik een smsje probeerd te verzenden, doet hij dat 9vd10 keer niet, dat krijg ik altijd 'fout bij verzenden' te zien. Ik heb toen de simkaart er uitgehaald, en zelfs toen had ik er nog last van(wel minder viel mij op)

Ik ben bang dat hij gewoon hardware matig is beschadigt, en dat er niks anders opzit dan een nieuwe te kopen al twijfel ik daar sterk aan, want het is wel heel veel geld.

in iedergeval bedankt voor je poging slodo, helaas heeft het niet kunnen helpen. Ik hoop dat er nog iemand een geniaal idee heeft, maar ben bang van niet

gr. Danny
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Homebutton zit los BadSide iPhone algemeen 8 28-02-15 12:18
iPhone zit vast Snel hulp nodig iPhone algemeen 1 29-05-10 21:18
iPhone: Help iphone zit vast cwsmdb Jailbreak 27 07-10-09 23:40
Help, iphone zit vast. berommen Unlock [archief] 1 19-02-08 02:10
Iphone zit vast? Essential Archief 5 09-01-08 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.