//

Problemen met terug naar fabrieksinstellingen

Problemen met terug naar fabrieksinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren (noodgedwongen) mijn IPhone moeten resetten (naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen). Dit zou 2 uur duren en dat klopte. Daarne starte de IPhone wee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-08, 14:31
i3g i3g is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard Problemen met terug naar fabrieksinstellingen

Ik heb gisteren (noodgedwongen) mijn IPhone moeten resetten (naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen). Dit zou 2 uur duren en dat klopte. Daarne starte de IPhone wee op, maar hij blijft op het Apple scherm hangen en daarna gebeurt niets meer..... Herstellen via I-Tunes lukt ook niet. Wie heeft ervaring? Wie helpt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-08, 14:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik ben dat ook van plan te doen met een 3G iPhone. Hoor ook graag meer reacties/bevindingen.

//Ook even de titel aangepast

Update:
Helaas heb ik na de herstel (2 uur) dezelfde problemen als hierboven. Werkt toch niet helemaal lekker. Gaan eens kijken wat we kunnen doen.

Oplossing:
Toestel in DFU brengen en dan via iTunes herstellen. Ben ik nu mee bezig en werkt.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-08-08 om 18:08.
  #3  
Oud 23-08-08, 19:27
i3g i3g is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb ik allemaal gedaan. Na herstellen te hebben ingedrukt, gaat Itunes downloaden maar loopt aan het einde vast en geeft de melding dat er een fout zit in het netwerk (time out)??
  #4  
Oud 23-08-08, 19:50
i3g i3g is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

He he, toch gelukt! Shift toets ingedrukt houden bij iTunes bij herstellen!!!!
  #5  
Oud 26-08-08, 00:40
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

hmmmm.... mijn twee weken oude iPhone (3G 16GIG 2.02) hield er opeens mee op tijdens het werken in mijn agenda. een restore via iTunes zorgde ervoor dat iTunes geen verbinding meer kon krijgen met de iPhone omdat een unknown error occurred (OxE8000001).

Na in de Wiki naar het probleem gezocht te hebben lukte het me via de genoemde DFU opnieuw te restoren. Helaas is het resultaat hetzelfde, de iPhone wil contact met iTunes en iTunes meldt dat het niet kan vanwege een unknown error occurred (OxE8000001).

Ik ben op het forum nog enige tijd aan het zoeken geweest, zonder resultaat.

Bij deze: ....... HELP!!

edit, ik ben er net achtergekomen dat de agenda een puinhoop heeft gemaakt van de synchronisatie, er klopt een hoop niet! Ik moet nu dus al mijn klanten gaan afbellen om afspraken te checken............
groetjes Captain Krimson (die dacht dat dit hem niet zou overkomen.....)
__________________
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman)

Laatst gewijzigd door Captain Krimson; 26-08-08 om 01:14. Reden: gruwelijke ontdekking met betrekking tot de agenda
  #6  
Oud 26-08-08, 09:11
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

Op raadselachtige wijze ben ik een stapje verder gekomen, toen ik vanochtend de computer opstartte en de iPhone aansloot startte iTunes op. Ik kreeg het "Set Up Your iPhone" scherm waar ik koos voor restore from backup. Dat ging hij doen en na zo'n 20 minuten deed mijn iPhone het weer. Wel waren muziek, en foto's verdwenen, maar de agenda was weer compleet en ik kon weer bellen. Vervelend is nu dat ik in iTunes alleen nog het setup scherm krijg en ik niet kan synken. Als ik op continue klik gaat hij opnieuw restoren. iTunes loopt vast en moet gedwongen gequit worden.
  #7  
Oud 26-08-08, 15:20
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Ben voor de 2e keer deze week aan het herstellen.... Zucht.. Het enige wat ik heb gedaan is een paar apps verwijderen en het springboard opnieuw indelen... komt het door 2.02? Hij voelt ook langzamer? (bij 2.01 ook al een keer gehad trouwens)
  #8  
Oud 27-08-08, 23:05
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

iTunes downloaden en opnieuw installeren heeft niet geholpen. De helpdesk verwees me naar de T-mobileshop. Daar hebben ze het ding opgestuurd. Twee weken zonder telefoon want ze hadden geen leentoestellen omdat er zoveel stuk waren...... nee geen iPhones werd gezegd.....

groetjes Captain Krimson
  #9  
Oud 15-09-10, 21:36
afca84 afca84 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Lang leve Ebay ahem.. Ik heb een iphone4 daar kunnen aanschaffen via Engeland. Er zit een Orange kaartje in en die werkt. Ik heb nog geen micro-sim dus weet niet of die ook echt simlockvrij is of jailbroken. De verkoper meldde dat het factory unlocked was en niet jailbroken. Mocht het niet zo blijken dan wordt het een hele retourproces doorgaan met Paypal. Maar goed daar gaat het niet om.

Ik zou willen weten als ik deze nu in iTunes naar fabrieksinstellingen zet of ik dan automatisch 4.1 firmware krijg, want zie de melding namelijk dat iphone wordt teruggezet naar fabrieksinstellingen en met de nieuwste software geupdate. Is dit dan 4.1? Want ik wil het risico niet nemen dat als het een jailbreak toestel is dat , als die 4.1 krijgt, dat ik em niet meer kan unlocken.

Wie heeft hier ervaring mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terug naar fabrieksinstellingen na milsukt herstel PRosenberg iPhone algemeen 0 18-03-11 09:32
problemen 4.2.1 terug naar 4.1 markjan iPhone algemeen 1 03-12-10 19:25
Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen a2xnet iPhone algemeen 4 03-03-10 11:40
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? eric.soul iPhone algemeen 7 19-10-08 13:20
terug naar fabrieksinstellingen, reflash obionenairobi Archief 3 22-07-08 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.