//

Gecrasht bij update naar firmware 2.02

Gecrasht bij update naar firmware 2.02 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mij iPhone geupdate naar de nieuwste firmware (2.02). Tenminste dat was de bedoeling..... Bij de installatie liep deze vast. Hij heeft wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-08, 03:25
Mick34 Mick34 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Gecrasht bij update naar firmware 2.02

Ik heb zojuist mij iPhone geupdate naar de nieuwste firmware (2.02). Tenminste dat was de bedoeling..... Bij de installatie liep deze vast. Hij heeft wel eerst een backup gemaakt, maar tijdens het installeren van 2.02 liep deze dus vast.

Nu geeft de computer de hele tijd aan dat hij niet herkend wordt. iTunes herkent hem ook niet meer. Ik kan dus helemaal niets meer. Ik heb het forum al een beetje doorzocht, maar kan het probleem niet oplossen.

Ik ben ten einde raad... Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-08, 14:37
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem, ik ben net naar het zwembad gegaan, dus ik dacht, ik laat m'n iPhone nu even synchroniseren, er moeten namelijk nog 100 Happy Tree Friends-afleveringen op, nu kom is thuis, is iTunes vastgelopen en is het Apple-logootje in beeld. Dat kan maar één ding betekenen: hij is gaan updaten...
Moet ik de kabel uit m'n iPhone halen? iTunes staat namelijk nog aan (al is 'ie vastgelopen)...

Edit: ik heb gewoon toen 'ie in de dock stond een reset (home- en powerbutton) gedaan, en alles werkt nog...

Laatst gewijzigd door jonathan; 24-08-08 om 14:51.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hulp gezocht bij update firmware meijermargreet Jailbreak 46 16-10-10 23:44
Firmware 2.1 update naar 2.2 sjorriss Unlock [archief] 6 03-02-09 21:30
3g update naar firmware 2.2 nivado iPhone algemeen 4 21-11-08 22:26
Iphone gecrasht na update Software via Itunes ronald10 Archief 1 16-07-08 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.