//

Iphone gaat aan en uit

Iphone gaat aan en uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nou als ik mij Iphone aan zet gaat na ongeveer 5 tot 10 min hij vanzelf uit... en ik kan hem alleen aan krijgen via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-08, 21:38
David Genc David Genc is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone gaat aan en uit

nou als ik mij Iphone aan zet gaat na ongeveer 5 tot 10 min hij vanzelf uit... en ik kan hem alleen aan krijgen via de oplader... en als ik hem uit wil zetten lukt dat ook niet... en soms gaat die aan en uit dus het beeld knippert... kan iemand mij helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-08, 00:10
aer0101's schermafbeelding
aer0101 aer0101 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: kortrijk
Berichten: 172
Standaard

restore al geprobeerd?
__________________
Iphone 5 64GB 6.0
  #3  
Oud 26-08-08, 01:16
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door David Genc Bekijk bericht
nou als ik mij Iphone aan zet gaat na ongeveer 5 tot 10 min hij vanzelf uit... en ik kan hem alleen aan krijgen via de oplader... en als ik hem uit wil zetten lukt dat ook niet... en soms gaat die aan en uit dus het beeld knippert... kan iemand mij helpen??
Ik zie dat je nog op één van de allereerste firmware zit. Misschien eens de moment om te restoren naar de laatste versie.
  #4  
Oud 26-08-08, 19:33
stefan66 stefan66 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door David Genc Bekijk bericht
nou als ik mij Iphone aan zet gaat na ongeveer 5 tot 10 min hij vanzelf uit... en ik kan hem alleen aan krijgen via de oplader... en als ik hem uit wil zetten lukt dat ook niet... en soms gaat die aan en uit dus het beeld knippert... kan iemand mij helpen??
Ik weet niet of het een hulp is, maar doet me denken aan iets dat ik ook es had. Ik had em uit de dock gehaald en meegenomen, maar als ik em aan wou zetten dan ging hij kort aan en dan weer uit, en soms ging hij helemaal niet aan. Toen ik em in de dock terug zette en itunes opende ging hij iets synchroniseren, dus ik vermoed dat ik em er perongeluk uitgehaald had terwijl hij iets aan het bijwerken was. Mss ook es proberen id dock te zetten en zien wat hij in itunes doet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan kaasje01 iPhone algemeen 17 08-06-11 09:01
iPhone valt uit en gaat aan sentmen iPhone algemeen 3 02-02-11 14:59
iPhone gaat spontaan aan en uit DVVGO iPhone algemeen 4 25-11-09 13:57
Iphone gaat vanzelf aan en uit. David Genc Archief 2 24-08-08 21:35
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.