iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iets vreet zwart verf op onder mijn schermpje. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/19961-iets-vreet-zwart-verf-op-onder-mijn-schermpje.html)

Sfinx 25-08-08 15:43

Iets vreet zwart verf op onder mijn schermpje.
 
Help.. Ben ik hier de enige in..

Iets in mijn iphone vreet een zwarte lijn onder mijn schermpje op. De lijn groeit ook eerst komen er links van de nu al bijne cm streep puntjes zilver ( binnenkant? ) die langzaam samensmelten met de grote streep.

Het is dus nog groeiende ook.. Als je er een camera op zou zetten zou je het zien gebeuren zegmaar.

Heeft iemand anders dit ook? Wil hem wel inleveren voor 6 weken want weet niet wanneer dit stopt. Morgen post ik marco fotos ( kabeltje van de camera heb ik even niet ).

Als er mensen zijn die ook zon groeiend probleem ervaren meld je hier en ik hoor graag wat het makkelijkste is om te doen hiermee!

Trouwens via de telefoon genomen via L&S!

Txs !

lukasverduyn 25-08-08 15:50

gewoon binnenbrengen zou ik zeggen!

Nikooos 25-08-08 15:53

Ik kan het eigenlijk niet goed voorstellen wat er nou precies gebeurd. Ik ben benieuwd naar die foto's

ButcherJF 25-08-08 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 177405)
Ik kan het eigenlijk niet goed voorstellen wat er nou precies gebeurd. Ik ben benieuwd naar die foto's

Ik ook niet/ik ook. Klinkt als: vocht?

Sfinx 25-08-08 16:05

Nee vocht is het niet.. Zit altijd netjes in het hoesje. Dus lijkt me apart.
Morgen ochtend post ik het meteen.. Deel het graag met jullie ;)

Zullen wel groote fotos zijn aangezien ze met een Sony full hd zijn gemaakt. Maar het is weer kennis vergaren ;)

"R" 25-08-08 16:06

Er was ooit een spelletje "Ants", mieren in het display. Ik heb daar mijn vrouw ooit een keer lekker voor de gek mee kunnen houden. Maar......uitgaande van het feit dat er niet een gemuteerde mier in het display zit, ben ik wel erg benieuwd naar de foto's.

Sfinx 25-08-08 16:11

Haha dank jullie wel voor jullie belangstelling..

Mystrieus verhaal idd snap er zelf ook niks van..
Maar denk niet dat het mieren zien.. Zo ja zal ik het zeker laten weten... :D

Sfinx 25-08-08 16:25

7 Bijlage(n)
Toch nog hier de fotos ( met een omweg :P )..

EDIT: Zal morgen nog een foto nemen en posten dan kunnen jullie waarschijnlijk al het verschil zien

Phil from belgium 25-08-08 16:59

Lucht(bel) onder de screenprotector ?

Sfinx 25-08-08 18:14

Was het maar zo makkelijk.. Er zit geen protector op.. :(

Eos400D 25-08-08 18:23

Je beschermglas van de lcd komt los.

ButcherJF 25-08-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eos400D (Bericht 177572)
Je beschermglas van de lcd komt los.

Dat zou me niet verbazen, zeker gezien het feit dat het op de 3G itt de 2G om 'aparte' onderdelen gaat. Bovendien zijn er al klachten elders op dit forum van mensen waarbij het scherm loslaat, hier bijvoorbeeld. Misschien daar eens informeren, vragen naar foto's?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.