//

1800 mah batterij ?!

1800 mah batterij ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi All, Ik hoop dat ik bij ervaringen goed zit had ook nog accessoires kunnen zijn. Maargoed ik kwam dus deze accu tegen en aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-08, 19:19
-NRG- -NRG- is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Question 1800 mah batterij ?!

Hi All,

Ik hoop dat ik bij ervaringen goed zit had ook nog accessoires kunnen zijn.

Maargoed ik kwam dus deze accu tegen en aangezien ik toch mijn back cover ga vervangen was ik nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaring hebben met deze batterij?

-Hoe veilig is ook deze batterij aangezien de standaard 1400 mah is?
-Heeft iemand verder ervaring met met non-oem batterijen?

Dit is dus een 1800 mAh batterij voor de iphone 2g!
http://cgi.ebay.nl/1800maH-Apple-iPo...QQcmdZViewItem

Er staat overigens de volgende tekst bij maar hoe goed werken deze beveiligingen aangezien het wel erg goedkoop is:
Battery has Integrated Power Management Circuits - protects against over-voltage and under-voltage conditions and maximizes battery life between charges, minimizes charging times, and improves overall battery life.

Ik kon over deze batterij niets vinden ook via google niet ik hoop dat er iemand is die hier meer ervaring mee heeft.

Laatst gewijzigd door -NRG-; 25-08-08 om 19:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-08, 19:56
-NRG- -NRG- is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Nah aangezien niemand reageerde heb ik toch maar de batterij gekocht en ben er zeer blij mee zit nu op 2 uur en 3min gebruiks tijd en 10 uur standby en zit nog helemaal vol.
Hiervoor had ik 4 uur en 50min gebruiks tijd en had ik net de melding gekregen dat hij 20% leeg was ( heb toen gameboy spelletjes gespeeld en tap tap revance).
Ben dus zeer blij met deze en vind het een aanrader voor mensen die last hebben dat hun batterij snel leeg is hoop dat meer mensen hier wat aan hebben.
  #3  
Oud 04-09-08, 20:15
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

En je hebt hem voor 10 dollar gekocht ?
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #4  
Oud 04-09-08, 23:02
-NRG- -NRG- is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Yep + verzendkosten natuurlijk verbaas me er zelf ook over, vraag natuurlijk is voor hoe lang maar voorlopig ziet t r goed uit..

Omdat t zo goedkoop was had ik dus gehoopt dat iemand me er meer over kon vertellen omdat hier ook totaal geen ervaring mee had. Maar heb ook nog een nieuwe backcover besteld en denk voor ik deze r op zet wil ik alles vervangen wat er achter wat mogelijk nodig is aangezien ik las dat t na 400x laden over kon zijn..
  #5  
Oud 10-09-08, 15:05
xsence2003 xsence2003 is offline
• iOS 2.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

hoe lang gaat de iphone nu mee? en waarom heb je hem vervangen? was de oude accu kapot of ging ie niet lang meer mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Batterij Stevan Jailbreak 7 22-10-10 13:02
batterij annelieslefevre Archief 3 24-05-10 10:06
batterij diegie iPhone algemeen 7 16-06-09 12:05
Batterij... Nicolaz_ Unlock [archief] 1 14-01-08 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.