//

Agenda en uitnodigen van afspraken

Agenda en uitnodigen van afspraken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zakelijk werk ik met een blackberry en prive heb ik de Iphone. Toen ik prive een Windows Mobile apparaat had nodigde ik mezelf altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-08, 21:28
ahuysken ahuysken is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Agenda en uitnodigen van afspraken

Hoi,

Zakelijk werk ik met een blackberry en prive heb ik de Iphone. Toen ik prive een Windows Mobile apparaat had nodigde ik mezelf altijd uit vanuit mij zakelijke telefoon. Ik kon dan de afspraak accepteren en beide agenda's liepen synchroon. Nu begrijp ik dat het met de Iphone wel kan maar dan moet dat met Mobile Me of met een Exchange Server.

Kan dit niet anders. Beetje flauw als je voor zo'n primaire functie weer een Mobile Me abonnement moet afsluiten of je netwerkbeheerder hier inspanningen voor moet vragen waarvan ik nu al weet dat die het zeker niet doet.

Je moet tocg gewoon uitnodigingen kunnen verzenden en accepteren. Thuis werk ik met een Imac met Entourage. Het syncen gaat goed en hierop kan ik wel afspraken verzenden en bevestigen. Maar ja dat is thuis en de kracht van de Iphone is nou juist dat je niet gebonden bent aan plaats.

Wie kan mij verder helpen. Nuttige reacties worden zeer op prijs gesteld.

Een Apple-fan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-08, 19:37
vdzande vdzande is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Hoi,
Zelfs met exchange is het mij nog niet gelukt. Ik hoor graag hoe dat zou kunnen..
Gr., rutger
Reageren

Labels
afspraak send & confirm, agenda



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 09:30
1 agenda: Dubbele afspraken Rav3n iPhone algemeen 2 27-03-11 19:02
Agenda en externe afspraken erikbijster iPhone algemeen 0 29-11-10 11:06
Kleur van afspraken in agenda WvK iPhone algemeen 2 14-07-10 15:02
Afspraken maken - agenda corrupt Erwin Geys iPhone algemeen 3 05-03-10 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.