Google maps schermopbouw blokt op bij in/uitzoomen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) schermopbouw blokt op Raar fenomeen: Ik was zowat aan het routeplannen met de iphone - google maps ... home/work , uit-in zoomen ... en wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Google maps schermopbouw blokt op bij in/uitzoomen
schermopbouw blokt op
Raar fenomeen: Ik was zowat aan het routeplannen met de iphone - google maps ... home/work , uit-in zoomen ... en wat blijkt, het scherm blokt letterlijk en figuurlijk op , een route/of straat met rondom "herhaalde schermblokje met stukjes straatnaam" .... screenshots toegevoegd Iemand een oplossing? iPhone afgesloten (sleep knop ingedrukt tot rode slider verschijnt, uitzetten OK) , opnieuw gestart ... probleem blijft. Mogelijk een geheugen probleem? zoja hoe kan je dit dan verhelpen door een soort cache geheugen te ledigen ? (Bosstool: diskspace: 175M of 500M / 6.5G of 7.1G on/private/var) Reinstall van Google maps mogelijk ? Of is het een bug ? Alvast bedankt, Philip.
Greetings, Phil from Belgium (not the prince ) Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 27-08-08 om 09:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je iphone reseten home button en lock knopje ingedrukt houdentot dat je iphone uitgaat ,mischien werkt het
succes
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch raar fenomeen want in "satelliet view" kan ik (bij wijze van spreken) in/uitzoomen tot op enkele meters |
|
||||
|
||||
Als ik daarna terug switch naar map view krijg ik volgende , zie screenshot.(je ziet een stuk vd bomen nog staan)
Het zit 'm enkel in het map view gedeelte , soort van overbelasting waardoor cpu/mem geen goede schermopbouw meer leveren |
|
|||
|
|||
Dit heb ik alleen maar in het buitenland gehad, misschien dat het aan een slechte GPRS verbinding lag. Toen ik weer in Nederland was werkte de zoom weer als vanouds.
|
|
||||
|
||||
Probleem is mogelijk gevonden: het heeft te maken met "mijn locatie" én een gemaakte route naar m'n werk ... énkel deze beide locaties (en omgeving in/uit zoom) leveren problemen op.
Test gedaan met andere locaties in binnen/buiten land , zoom werkte perfect. Er blijft dus iets "hangen" rondom die route ... btw, 'k werk met Wi-Fi verbinding. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google verbiedt iPhone developers Google Maps te gebruiken | deegee | Chat en geruchten | 5 | 26-02-09 20:22 |
google maps probleem bij search | hansje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-01-08 00:19 |
|
|