iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   screen of death (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20108-screen-death.html)

cesaf 27-08-08 11:28

screen of death
 
hallo
ik heb een probleem met mijn ipod touch hij liep vast tijdens de instalatie van een app.
en toen ik hem resetten toen bleef het apple logo staan
d.f.u mode proberde te zetten bleef het apple logo ook staan.
en als ik hem in de pc doe dan loopt itunes vast

kan iemand mij helpen?
ik zit nu op filmwaire 2.0.2


groeten cesaf

raymondjuh 27-08-08 16:55

ik heb hetzelfde probleem met me iphone , dat 5 min wachten enzo helpt ook niet :S.. hij is nu al 3 uur dood .. :S

slodo 27-08-08 16:57

en kan je hem wel in recovery krijgen?
en als je itunes vast loopt, misschien op een andere computer kijken of het daar wel werkt

Ladurance 27-08-08 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raymondjuh (Bericht 179040)
ik heb hetzelfde probleem met me iphone , dat 5 min wachten enzo helpt ook niet :S.. hij is nu al 3 uur dood .. :S

1) Hold buttons sleep + home untill iPhone turns off;
2) Open iTunes;
3) Hold home button and plug the phone to your computer. The phone will turn on and the iTunes + Arrow + cable screen will appear.;
4) iTunes will recover you phone from unsuccessful recovery process.

Doe ik nu al voor de 2e keer in nog geen 24 uur. Was vandaag vrij, ben de hele dag alleen maar bezig geweest om alles er weer op te zetten wat niet wil lukken aangezien hij halverwege alweer vastloopt waardoor ik hem weer opnieuw kan herstellen.

Ondertussen begin ik dit gedoe spuugzat te worden. Ik kan niet op m'n telefoon aan en mis door het vastlopen belangerijke gesprekken. Is het mogelijk om mijn contract te ontbinden omdat ik niet van de diensten gebruik kan maken omdat de telefoon zijn werk niet doet?

Vinzzz 27-08-08 20:44

Same here! Ook twee keer in 24 uur moeten doen met m'n T-Mobile iPhone. Houd er ook maar rekening mee dat de reservekopie niet teruggezet kan worden omdat hij beschadigd of niet compatible is. Dat gaf hij bij mij beide keren aan. FW 2.0.2 schijnt dit probleem overigens regelmatig te geven las ik in een artikel.

Het is balen - maar ik heb hem alleen weer aan de praat gekregen met de stappen zoals hierboven beschreven. in recoverymode zetten en dan weer aan de computer hangen. Dan moet hij het doen. Bij mij liep iTunes anders ook vast. Succes!

P.S. Had al twee topics geopend vanwege hetzelfde probleem. De ene heet reservekopie terugzetten en de andere downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1. Overigens gaat dat laatste dus niet!

@ Ladurance: bij T-Mobile (die overigens best behulpzaam zijn) kreeg ik het advies de iPhone ter reparatie aan te bieden. Als het aan de software lag, dan zou ik waarschijnlijk een nieuwe krijgen. Maar ik heb gemerkt dat zoveel mensen er last van hebben, dat ik denk dat ik m'n foon dan twee weken zinloos kwijt ben omdat ze waarschijnlijk toch niets kunnen/zullen ontdekken. Heb er overigens ook geen last meer van gehad.

Ladurance 27-08-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vinzzz (Bericht 179205)
@ Ladurance: bij T-Mobile (die overigens best behulpzaam zijn) kreeg ik het advies de iPhone ter reparatie aan te bieden. Als het aan de software lag, dan zou ik waarschijnlijk een nieuwe krijgen. Maar ik heb gemerkt dat zoveel mensen er last van hebben, dat ik denk dat ik m'n foon dan twee weken zinloos kwijt ben omdat ze waarschijnlijk toch niets kunnen/zullen ontdekken. Heb er overigens ook geen last meer van gehad.

Bij mij loop iTunes inderdaad ook geregeld vast als m'n iPhone aan m'n computer hangt. Na lang zitten *****n is m'n iPhone ondertussen weer bijna helemaal weer gevuld met muziek, maar daar ben ik wel een hele dag bezig mee geweest. Erg irritant. Wat ook erg irritant is dat iTunes tijdens het terugzetten van m'n gegevens iTunes de hele tijd als pop up naar voren kwam, elke 15 sec ongeveer. Hierdoor was het dus ook niet mogelijk normaal achter de computer te werken.

Ik heb ook m'n (huis)telefoon in handen gehad om naar t-mobile te bellen, maar daar zou ik toch niks mee opschieten. Een reparatie lijkt me inderdaad ook zinloos aangezien het zo vaak voor komt. En stiekem wil ik m'n iPhone ook niet kwijt. ;)

Hopen dat 2.1 snel uitkomt en de kinderziektes er een beetje uit zijn.

w.d 28-08-08 09:00

Ik herken dit probleem. Ik heb de afgelopen 2 weken mijn 1st gen iPhone al 5 keer gerestored! Deze oplossing, gevonden op ArsTechnica, werkt voor mij. 't Is verre van ideaal, maar het soms werkt het. Bij mij heeft het een keer of 4 geholpen, de overige keren heb ik hem meoten restoren.
Probeer het zou ik zeggen

15-MIN SOLUTION: CONNECT TO ITUNES AND REBOOT 3 TIMES TO AVOID RESTORE
So this has happened to me more times than i can count, and I've recovered both my phones (2G + 3G) using this method. I've seen some people in this thread allude to this solution but let me just spell it out completely and hopefully this will save you a few restores on your phone.

1. Connect to iTunes via USB. Do not disconnect for rest of these steps. iTunes may appear frozen or stuck with spinning beachball....this is okay, do not Force Quit iTunes. I tried a few times w/o it being connected to iTunes and it doesn't work.
2. Once connected, hold Home + Power until screen blinks then Apple logo comes back up.
3. Wait until Apple logo dims slightly (~5 minutes or less). Do NOT reboot until the apple logo dims.
4. Hold Home + Power again until it reboots and Apple logo comes back up.
5. After 2 min or so, the phone may vibrate once or twice. Continue waiting for the full 5 min until Apple logo dims slightly. iTunes at this stage MAY recognize the phone...do not sync or do anything in iTunes.
6. Hold Home + Power for the 3rd time until it reboots. Phone may vibrate again after 2 minutes or so. Eventually you'll break into your Home screen.
Hope that helps and let me know if it does.

Apparently what causes this endless loop is that the SpringBoard crashes upon launch (over and over again) and launches CrashReporter on the phone itself. It goes into an endless loop until somehow iTunes while connected via USB triggers some sort of fix on the SpringBoard or its preferences/database.

Bron: Fix iPhone's "Apple logo screen of death" with Recovery Mode

cesaf 29-08-08 13:56

oke bedankt het is al opgelost
ik heb het uit eindelijk tog in dfu mode gekregen

bedankt

oetang 29-08-08 22:32

Ik word hier langzamerhand helemaal gestoord van...dit gebeurt me veels te vaak en die omschreven remedie werkt niet bij mij. Heb net een restore uitgevoerd en ben nu weer in Cydia vastgelopen bij downloaden van BossPrefs WTF...volgens mij kan ik beter mn telefoon kaal laten zonder enige apps :S

gegroet :S

McNessie 30-08-08 08:35

had mijn 3g net een dag en ja hoor na wat apps te hebben geprobeerd niks meer. Zwart scherm en wat ik ook deed, hielp niks. Restore gedaan maar nu krijg ik iTunes niet van de restore scherm af. Tmobile zegt dat het te maken heeft met mijn oude Ben sim. Ben benieuwd. Ik ben nu wel huiverig om verdere apps te proberen. De iPhone is wel de über-gadget maar hij is er nog niet. 2.1?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.