iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Reparatie niet uitgevoerd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20127-reparatie-niet-uitgevoerd.html)

schmrtzzz 27-08-08 16:18

Reparatie niet uitgevoerd
 
Het Wi-Fi-bereik van mijn iPhone 3G is 1 meter. Heb hem ingeleverd bij BelCompany. Krijg hem na 2 weken terug met de mededeling 'Geen fout geconstateerd'. Maar het bereik is nog steeds even beroerd. Apple geeft niet thuis. T-Mobile wil hem nog wel een keer zelf in reparatie nemen. Tsja. Iemand ervaring?

slodo 27-08-08 16:27

heb je al een restore geprobeerd??
als dat niet helpt zou ik hem naar t-mobile brengen

schmrtzzz 27-08-08 16:58

Ik heb alle forums afgestroopt en elke tip wel drie keer geprobeerd. Nada. Maar wat ik mij afvraag is of er andere mensen zijn met (slechte) ervaringen over reparaties? Dit lijkt mij een hardware probleem dat ook makkelijk te meten is (heb hem zelf naast een andere iPhone gelegd en het giga verschil gezien). Waar ik dan echt van baal is dat zo'n technische dienst hem gewoon weer dichtschroeft en terugstuurt. En dat er kennelijk geen tweedelijnsreparatie van Apple zelf is...

iScorpio 27-08-08 17:05

Als de reparatie service geen fouten kan ontdekken is een tweedelijns reparatie ook niet nodig.

Heb je het ook al op andere netwerken geprobeerd?

schmrtzzz 27-08-08 17:24

Hij kan andere netwerken niet eens kan zien. Ik moet echt binnen een meter van mijn Airport Extreme 802.11n zitten wil hij hem kunnen vinden. Een bureaublad ertussen is al teveel. Ik kan nog zoveel over straat lopen, hij komt met dit bereik nooit in contact met een ander netwerk.
Met die andere iPhone had ik overal in huis en in de tuin bereik, ook met dikke betonvloeren ertussen. Die zag ook vier andere netwerken, de mijne nooit. Dus het lijkt mij toch dat er wel degelijk een probleem is, en na alle resets en dergelijke lijkt mij de conclusie toch ook wel enigszins gerechtvaardigd dat dit heel misschien toch wel een beetje een hardwareprobleem zou kunnen zijn.

slodo 27-08-08 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz (Bericht 179057)
Hij kan andere netwerken niet eens kan zien. Ik moet echt binnen een meter van mijn Airport Extreme 802.11n zitten wil hij hem kunnen vinden. Een bureaublad ertussen is al teveel. Ik kan nog zoveel over straat lopen, hij komt met dit bereik nooit in contact met een ander netwerk.
Met die andere iPhone had ik overal in huis en in de tuin bereik, ook met dikke betonvloeren ertussen. Die zag ook vier andere netwerken, de mijne nooit. Dus het lijkt mij toch dat er wel degelijk een probleem is, en na alle resets en dergelijke lijkt mij de conclusie toch ook wel enigszins gerechtvaardigd dat dit heel misschien toch wel een beetje een hardwareprobleem zou kunnen zijn.

ja, ik zal hem toch ook maar naar t-mobile brengen, misschien dat zij nog iets zien dat Belcompany over het hoofd heeft gezien


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.