//

Reparatie niet uitgevoerd

Reparatie niet uitgevoerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het WiFi-bereik van mijn iPhone 3G is 1 meter. Heb hem ingeleverd bij BelCompany. Krijg hem na 2 weken terug met de mededeling 'Geen fout ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 17:18
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard Reparatie niet uitgevoerd

Het Wi-Fi-bereik van mijn iPhone 3G is 1 meter. Heb hem ingeleverd bij BelCompany. Krijg hem na 2 weken terug met de mededeling 'Geen fout geconstateerd'. Maar het bereik is nog steeds even beroerd. Apple geeft niet thuis. T-Mobile wil hem nog wel een keer zelf in reparatie nemen. Tsja. Iemand ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 17:27
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

heb je al een restore geprobeerd??
als dat niet helpt zou ik hem naar t-mobile brengen
  #3  
Oud 27-08-08, 17:58
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Ik heb alle forums afgestroopt en elke tip wel drie keer geprobeerd. Nada. Maar wat ik mij afvraag is of er andere mensen zijn met (slechte) ervaringen over reparaties? Dit lijkt mij een hardware probleem dat ook makkelijk te meten is (heb hem zelf naast een andere iPhone gelegd en het giga verschil gezien). Waar ik dan echt van baal is dat zo'n technische dienst hem gewoon weer dichtschroeft en terugstuurt. En dat er kennelijk geen tweedelijnsreparatie van Apple zelf is...
  #4  
Oud 27-08-08, 18:05
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als de reparatie service geen fouten kan ontdekken is een tweedelijns reparatie ook niet nodig.

Heb je het ook al op andere netwerken geprobeerd?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #5  
Oud 27-08-08, 18:24
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Hij kan andere netwerken niet eens kan zien. Ik moet echt binnen een meter van mijn Airport Extreme 802.11n zitten wil hij hem kunnen vinden. Een bureaublad ertussen is al teveel. Ik kan nog zoveel over straat lopen, hij komt met dit bereik nooit in contact met een ander netwerk.
Met die andere iPhone had ik overal in huis en in de tuin bereik, ook met dikke betonvloeren ertussen. Die zag ook vier andere netwerken, de mijne nooit. Dus het lijkt mij toch dat er wel degelijk een probleem is, en na alle resets en dergelijke lijkt mij de conclusie toch ook wel enigszins gerechtvaardigd dat dit heel misschien toch wel een beetje een hardwareprobleem zou kunnen zijn.
  #6  
Oud 27-08-08, 18:26
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz Bekijk bericht
Hij kan andere netwerken niet eens kan zien. Ik moet echt binnen een meter van mijn Airport Extreme 802.11n zitten wil hij hem kunnen vinden. Een bureaublad ertussen is al teveel. Ik kan nog zoveel over straat lopen, hij komt met dit bereik nooit in contact met een ander netwerk.
Met die andere iPhone had ik overal in huis en in de tuin bereik, ook met dikke betonvloeren ertussen. Die zag ook vier andere netwerken, de mijne nooit. Dus het lijkt mij toch dat er wel degelijk een probleem is, en na alle resets en dergelijke lijkt mij de conclusie toch ook wel enigszins gerechtvaardigd dat dit heel misschien toch wel een beetje een hardwareprobleem zou kunnen zijn.
ja, ik zal hem toch ook maar naar t-mobile brengen, misschien dat zij nog iets zien dat Belcompany over het hoofd heeft gezien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update uitgevoerd en nu????? edje89 Archief 3 18-10-09 23:06
iPhone: jailbreak uitgevoerd cydia wil niet updaten? Erhan Jailbreak 7 25-06-09 17:51
Software up-date uitgevoerd via itunes barts5 Unlock [archief] 3 23-05-08 08:40
iPhonebrowser geeft melding Jailbreak niet goed uitgevoerd jlbolding Unlock [archief] 7 13-04-08 01:33
HW Unlock succesvol uitgevoerd! pspklant Unlock [archief] 7 06-02-08 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.