iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Na upgrade 2.0.2 geen 3G meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20228-na-upgrade-2-0-2-geen-3g-meer.html)

bababakkus 28-08-08 22:29

Na upgrade 2.0.2 geen 3G meer
 
Nadat ik mijn iphone geupgrade heb naar 2.0.2 doet mijn 3G het niet meer... Mijn Wi-Fi doet het nog wel en mijn 3G komt ook wel bovenin te staan alleen als ik safari open komt er te staan dat de pagina niet geopend kan worden. Zou het kunnen dat toen ik de upgrade deed dat in bossprefs de 3G uitstond en dat ie dat overgenomen heeft? Als ik in het menu 3G uitzet en weer aanzet veranderd er niks, iemand een idee en misschien een oplossing hiervoor? Moet ik hem herstellen? of is dit makkelijker op te lossen?

Bedankt alvast,

Bastiaan

Edit: ik zie dat ik dit in het verkeerde topic heb gepost. Sorry daarvoor

cypher21 29-08-08 00:09

//verplaatst naar problemen.

Ik denk dat je een aanbieders (of APN) update nodig hebt. Hoe je dit met de 3G kunt fixxen durf ik alleen even niet te zeggen

bababakkus 29-08-08 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 179978)
//verplaatst naar problemen.

Ik denk dat je een aanbieders (of APN) update nodig hebt. Hoe je dit met de 3G kunt fixxen durf ik alleen even niet te zeggen

Oke, zou het ook kunnen helpen als ik hem herstel of misschien jailbreak en bossprefs weer installeer? Is natuurlijk niet echt relax dat ik me iphone alleen thuis op internet kan gebruiken....

Bedankt voor de hulp

Ps. Er staat bij instelling -> algemeen -> Netwerk dat VPN niet geconfigureerd is.... Is dat het probleem? Ik heb namelijk geen idee wat VPN is

Ironis 29-08-08 01:45

VPN is Virtual Private Network en is bedoeld om verbinding te maken met bijvoorbeeld bedrijfsnetwerken. Dit heeft niets met je probleem te maken ;)

Misschien restore? Heb niet vele verstand van jailbreak, dus verder zou ik het niet weten. Succes iig met oplossen!

macfreaker 29-08-08 01:46

Citaat:

Ps. Er staat bij instelling -> algemeen -> Netwerk dat VPN niet geconfigureerd is.... Is dat het probleem? Ik heb namelijk geen idee wat VPN is
VPN wil zeggen "virtual private network" en wordt meestal gebruikt voor connecteren naar bedrijfsservers toe. Heeft hier dus niets mee te maken.Probeer gewoon nog eens te herstellen en dan opnieuw een jailbreak uit te voeren.

bababakkus 29-08-08 10:34

Oke, bedankt! ik hou jullie wel even op de hoogte of het gelukt is

Bastiaan

EDIT: heb het probleem opgelost, was zo simpel als het herstellen van mijn netwerkinstellignen... stom dat ik hier niet aan gedacht had... Bedankt voor de moeite

martijn77 07-09-08 22:36

even korte vraag, waar worden de updates eigenlijk opgeslagen? 2.0.1 en 2.0.2 ? ik zoek me rot op de c schijf van mijn pc maar kan het niet vinden HELP?

porsche 14-09-08 13:35

Ik kan geen verbinding met het netwerk van proximus...
VPN niet geconfigureerd komt erop.
Weet iemand hoe ik wel makkelijk weer netwerk kan krijgen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.