//

Blue screen na aansluiten iPhone

Blue screen na aansluiten iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel gek, sinds kort krijg ik na het aansluiten van de iPhone kabel waar mijn iPhone aanzit een bluescreen... Zie hier een foto ervan Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-08, 23:34
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard Blue screen na aansluiten iPhone

Heel gek, sinds kort krijg ik na het aansluiten van de iPhone kabel waar mijn iPhone aanzit een bluescreen...

Zie hier een foto ervan

Het gekke is dat sinds toen al m'n apps niet meer werken (na openen, crashen ze na 2 seconden) én al mijn muziek is eraf...
Rara hoe kan dat... Iemand al eerder gehad of tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-08, 01:32
Nicolaz_ Nicolaz_ is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Kortrijk
Berichten: 30
Standaard

Ik heb dit ook eens voorgehad met een toestel van iemand.
Wis eens de foto's van het toestel...
Toen werkte dit perfect bij mij.

Mvg,

Nicolas
  #3  
Oud 29-08-08, 09:41
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NicoLasTjen Bekijk bericht
Ik heb dit ook eens voorgehad met een toestel van iemand.
Wis eens de foto's van het toestel...
Toen werkte dit perfect bij mij.

Mvg,

Nicolas
Ik wil best al mijn foto's verwijderen, maar wil natuurlijk wel eerst even een backup ervan maken... hoe kan ik dat het beste doen?
En aangezien ik er aardig wat op heb staan, (ik dacht meer dan 600) is het een hele klus om de foto's te verwijderen, want volgens mij kun je ze niet anders verwijderen dan per stuk, of is er een mogelijkheid dat je complete albums verwijdert?
  #4  
Oud 29-08-08, 12:04
Nicolaz_ Nicolaz_ is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Kortrijk
Berichten: 30
Standaard

Je kan hem mss best eens aansluiten aan een andere PC.
  #5  
Oud 29-08-08, 12:19
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Tja, dat zou ik ook nog kunnen proberen. Misschien dat het een driverprobleem is oid. Morgen ga ik hem even aan m'n andere pc verbinden, kijken wat die doet...
  #6  
Oud 02-09-08, 13:31
carpe diem carpe diem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard blue screen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annejan Bekijk bericht
Tja, dat zou ik ook nog kunnen proberen. Misschien dat het een driverprobleem is oid. Morgen ga ik hem even aan m'n andere pc verbinden, kijken wat die doet...
Hallo Annejan, heb je al resultaat? Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Op een andere computer iTunes geinstalleerd en daar geen enkel probleem.
  #7  
Oud 02-09-08, 13:46
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpe diem Bekijk bericht
Hallo Annejan, heb je al resultaat? Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Op een andere computer iTunes geinstalleerd en daar geen enkel probleem.
Op andere pc is het geen enkel probleem...
Heb nu m'n pc met het probleem van het blauwe scherm opnieuw geinstalleerd en het werkt weer.. Raar maar waar.
Succes!
  #8  
Oud 03-09-08, 16:51
carpe diem carpe diem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard blue screen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annejan Bekijk bericht
Op andere pc is het geen enkel probleem...
Heb nu m'n pc met het probleem van het blauwe scherm opnieuw geinstalleerd en het werkt weer.. Raar maar waar.
Succes!
Wat heb je opnieuw geinstalleerd? Windows of iTunes?
  #9  
Oud 03-09-08, 16:57
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpe diem Bekijk bericht
Wat heb je opnieuw geinstalleerd? Windows of iTunes?
Windows geheel opnieuw geinstalleerd en het probleem was weg...
  #10  
Oud 03-09-08, 17:34
carpe diem carpe diem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard blue screen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annejan Bekijk bericht
Windows geheel opnieuw geinstalleerd en het probleem was weg...
Ik dacht al dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd. Wellicht dat dan ook de drivers weer goed zijn. Moest je ook andere programma's opnieuw installeren? Of blijven die netjes op de harde schijf staan als je Windows opnieuw installeert? En waren al je bestanden na de herinstallatie van Windows nog aanwezig?
  #11  
Oud 03-09-08, 17:44
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpe diem Bekijk bericht
Ik dacht al dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd. Wellicht dat dan ook de drivers weer goed zijn. Moest je ook andere programma's opnieuw installeren? Of blijven die netjes op de harde schijf staan als je Windows opnieuw installeert? En waren al je bestanden na de herinstallatie van Windows nog aanwezig?
Ik heb m'n hele schijf geformateeerd (werd weer is tijd), daarom was alles er dus af en blijven er geen bestanden staan.

Zo'n reboot lijkt misschien een ramp, maar kan best wel is nodig zijn. Je pc wordt er in ieder geval stukken sneller van en je kunt je iPhone tenminste weer fatsoenlijk op je iTunes aansluiten.

Succes!
  #12  
Oud 03-09-08, 17:47
carpe diem carpe diem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard blue screen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annejan Bekijk bericht
Ik heb m'n hele schijf geformateeerd (werd weer is tijd), daarom was alles er dus af en blijven er geen bestanden staan.

Zo'n reboot lijkt misschien een ramp, maar kan best wel is nodig zijn. Je pc wordt er in ieder geval stukken sneller van en je kunt je iPhone tenminste weer fatsoenlijk op je iTunes aansluiten.

Succes!
Bedankt Annejan, wel ingrijpend maar blijkbaar succesvol.
  #13  
Oud 03-09-08, 21:58
carpe diem carpe diem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard blue screen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpe diem Bekijk bericht
Bedankt Annejan, wel ingrijpend maar blijkbaar succesvol.
Vanavond er toch achtergekomen waarom Windows XP een blue screen geeft bij het insteken van de usb-kabel met de iPhone. En het is erg simpel op te lossen. In foto's heb ik in de Filmrol een paar met de iPhone gemaakte foto's staan. Inderdaad gemaakt net voor de vastlopende synchronisatie. Windows herkent nu geen iPhone meer maar een digitaal fototoestel, kan daar geen driver voor vinden en springt spontaan op een blauw scherm. Foto's op de filmrol weghalen en Windows herkent de iPhone weer en synchronisatie met iTunes loopt weer prima. Foto's uit andere bron in een eigen map onder foto's hoef je niet te verwijderen. Het betreft puur de met de iPhone gemaakte foto's. Het blijft natuurlijk wel raar dat daar Windows op vastloopt. Welke techneut heeft daar een verklaring voor?
  #14  
Oud 03-09-08, 22:41
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpe diem Bekijk bericht
Vanavond er toch achtergekomen waarom Windows XP een blue screen geeft bij het insteken van de usb-kabel met de iPhone. En het is erg simpel op te lossen. In foto's heb ik in de Filmrol een paar met de iPhone gemaakte foto's staan. Inderdaad gemaakt net voor de vastlopende synchronisatie. Windows herkent nu geen iPhone meer maar een digitaal fototoestel, kan daar geen driver voor vinden en springt spontaan op een blauw scherm. Foto's op de filmrol weghalen en Windows herkent de iPhone weer en synchronisatie met iTunes loopt weer prima. Foto's uit andere bron in een eigen map onder foto's hoef je niet te verwijderen. Het betreft puur de met de iPhone gemaakte foto's. Het blijft natuurlijk wel raar dat daar Windows op vastloopt. Welke techneut heeft daar een verklaring voor?
Super, als ik er weer last van heb, dan probeer ik deze oplossing. Is al eerder geopperd, maar toen heb ik het niet geprobeerd, omdat ik mijn foto's nog niet gebackuped had en vond het zonde om ze allemaal te gaan verwijderen...
Drivers zijn er ook niet voor de iPhone, dus wat betreft die camera moet er een ander probleem zijn. Welke techneut dit idd weet, mag het zeggen...
  #15  
Oud 04-09-08, 20:18
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Dit probleem wordt op mijn laptop veroorzaak door de drivers van mijn webcam. Ik heb hier een oplossing beschreven waardoor je geen foto's uit je camera roll hoeft te verwijderen: https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post148954
  #16  
Oud 06-09-08, 21:48
carpe diem carpe diem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Dit probleem wordt op mijn laptop veroorzaak door de drivers van mijn webcam. Ik heb hier een oplossing beschreven waardoor je geen foto's uit je camera roll hoeft te verwijderen: https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post148954
Ik heb eens gestruind door allerlei buitenlandse forums. Blue screen met iPhones is een probleem bij voornamelijk Acer (aspire) laptops met een ingebouwde webcam. Dat is een Orbicam gemaakt voor Acer door Logitech. Die drivers sporen niet met de iPhone. Apple verwijst naar Acer en Acer naar Logitech en die weer naar Acer. Dat schiet dus niet op.
Zoals ik al eerder heb gemeld in dit draadje moet je je filmrolfoto´s na synchronisatie verwijderen van je iPhone. Maar dan ben je er nog niet, want als je op je PC de Orbicam start geeft hij aan dat een ander programma er al gebruik van maakt. Als je de met de iPhone gemaakte foto´s op je PC vanuit Mijn Afbeeldingen overzet naar een andere map, en geeft niet welke, werkt je Orbicam ook direct weer. Hoe dat komt weet ik niet, het heeft niets te maken met iTunes of Quicktime, want die had ik tussentijds verwijderd en later weer opnieuw geinstalleerd. Hopelijk hebben jij iets aan dit lange betoog.
  #17  
Oud 11-09-08, 17:51
M-rij M-rij is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Helden! Mijn iphone-aansluiting werkt weer!
bedankt voor alle info!!!
  #18  
Oud 01-05-10, 00:58
elanghout elanghout is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Een jaar later heb ik hetzelfde probleem met iPhone 3GS en Acer Aspire 9410 (Windows XP-MCE): BSOD bij aansluiten via USB wanneer er foto's op de iPhone staan.
Ik ga nu de drivers die ik heb gevonden op Acer OrbiCam (Logitech).zip - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com installeren en kijken of het probleem dan is opgelost. Op de Acer website kon ik ze niet vinden :-(

YES, Geen Blue Screen Of Death meer! PC na installatie van de drivers ge-reboot en alles werkt weer zoals het hoort!

Laatst gewijzigd door elanghout; 01-05-10 om 02:23.
  #19  
Oud 24-03-12, 21:30
nononowinoel nononowinoel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

danku, nadat ik alle fotos heb verwijderd werkt het weer!
Mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone contacten kopieeren naar Blue&me vandebergt iPhone accessoires en onderdelen 14 10-12-09 01:39
iPhone veroorzaakt blue screen of death XP "R" iPhone algemeen 12 08-08-09 01:02
Blue Screen of Death (bsod) Rutger Archief 0 14-01-08 00:49
iPhone en Blue&Me carkitsysteem twcoolen iPhone accessoires en onderdelen 1 01-12-07 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.