iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe Gebruiker aanmaken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20392-nieuwe-gebruiker-aanmaken.html)

Undertaxxx 31-08-08 09:54

Nieuwe Gebruiker aanmaken
 
Hey allemaal das weer effe geleden. Had een tijdje geen iphone meer daarom wat minder actief. Maar nu ben ik ook al enkele belangrijke dingen vergeten.

Zou iemand me kunnen zeggen hoe ik een nieuwe gebruiker kan aanmaken met nieuwe Itunes ? Gewoon op herstellen drukken of ?

En hoe kan je apps verwijderen die geinstaleerd zijn door de AppStore ?

Alvast Thnx :)

slodo 31-08-08 09:57

apps verwijderen via de app store kan door dit:
je vinger voor een paar seconden op het icoon houden en dan op het kruisje links boven klikken (net zoals een web pagina)

en wat bedoel je met nieuwe gebruiker??
en nieuw iTunes account of je iphone als nieuw instellen?

Undertaxxx 31-08-08 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 181230)
apps verwijderen via de app store kan door dit:
je vinger voor een paar seconden op het icoon houden en dan op het kruisje links boven klikken (net zoals een web pagina)

en wat bedoel je met nieuwe gebruiker??
en nieuw iTunes account of je iphone als nieuw instellen?

Thnx ! En ja dat bedoel ik exact :)

slodo 31-08-08 10:01

als je je iphone restored naar 2.0.X dan kan je als het restoren klaar is kiezen om je iphone als nieuw te configureren.
of bedoelde je dat niet?

en je zegt dat je een tijdje geen iphone had, dus misschien je profiel aan passen (als het een 3G is:))

Undertaxxx 31-08-08 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 181233)
als je je iphone restored naar 2.0.X dan kan je als het restoren klaar is kiezen om je iphone als nieuw te configureren.
of bedoelde je dat niet?

en je zegt dat je een tijdje geen iphone had, dus misschien je profiel aan passen (als het een 3G is:))

Hehe nee is nog altijd de goede oldscool one. Anyway is er geen enkele manier om dus al die gegevens van vorige eigenaar te verwijderen en nieuwe gebruiker aanmaken zonder opnieuw te moeten jailbreaken etc ? Grtz

slodo 31-08-08 10:12

ja wel.
ga naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-wis alle inhoud en instellingen
maar dat duurt wel 2 uur geloof ik

Undertaxxx 31-08-08 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 181239)
ja wel.
ga naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-wis alle inhoud en instellingen
maar dat duurt wel 2 uur geloof ik

2 uur :confused:. En ben ik dan al die apps van appstore ook kwijt ? Zie nergens een optie in itunes om mijn apps te kopieren.

slodo 31-08-08 10:23

ik weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht zoiets gelezen te hebben.
maar waarom geen restore?
hier iniedergeval een handleiding. voor als je je bedenkt;):
iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0.x 2G iPhone (Windows) [WinPwn 2.5]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.