iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   hoe je dat auto-correction moet uitzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20439-auto-correction-moet-uitzetten.html)

Kettingzaag 31-08-08 22:55

hoe je dat auto-correction moet uitzetten
 
hey,

ik heb laats met cydia wat gedownload genaamd: Disable auto-correction(2.0.1). dat schakelt dus je auto-correction uit (maar dat snap je denk ik wel :p )

dus nu heb je daar geen last meer van en hoef je niet dat met koreaanse doen alles werkt gewoon hoe jij het wilt ;)

en je hoeft dan niet met winscp of iets anders te pielen in je mappen:P

iMario 31-08-08 22:59

Is wel voorbijgekomen, hoor.
Kort iPhone-nieuws: WinPwn 2.0.0.3, App Store-updates, autocorrectie uit met KB2 en asKB > Nieuws > iPhoneclub.nl
Tip: autocorrectie uitschakelen in firmware 2.0 > Nieuws > iPhoneclub.nl
Autocorrectie sneller in- en uitschakelen met CToggle > Nieuws > iPhoneclub.nl

Off-topic
Zou je je profiel ook even kunnen aanpassen naar de juiste Firmware.


Kettingzaag 31-08-08 23:03

okay dat heb ik dan niet gezien mijn fout :o

maar tog voor de zekerheid

aaiphone 22-09-08 13:57

Autocorrectie uitzetten zonder Cydia enz
 
Heb mn iPhone zo origineel mogelijk gehouden bij upgrade naar 2.1 maar merkte dat ik toch Cydia had moeten aanvinken vanwege de autocorrectie on-off switch die alleen zij hebben :(.... Maar er is een goed work-around
(kost je 3 seconden per boodschap) Doe als volgt: type een letter (of een punt voor mij part) Daarna zet je de cursor voor dat ene teken (met de bubble tool) Voila! de autocorrectie werkt niet meer :p. (vergeet niet de letter weg te halen als je klaar bent) Je kunt ook beginnen met bijvoorbeeld tot-ziens, en daarna met de bubble tool de rest er voor typen, hoef je niets meer weg te halen....
(oh ja de truuk met het wereldbolletje en het Japanse querty keyboard werkt bij mij niet onder 2.1, tenminste niet bij SMSen)

ArB 22-09-08 14:15

Kijk maar even op de ifoneguide.
Pakket heet it9 en werkt prima.
Is een installer package. ;)

http://www.ifoneguide.nl/?p=342

slodo 22-09-08 18:22

hier staat ook nog hoe je auto correctie kan uit zetten.

maar dan doe je ook weer iets met het toetsen bord veranderen
Autocorrectie uitschakelen? Neem een Letlands toetsenbord > Nieuws > iPhoneclub.nl

Jakiie 24-09-08 09:52

Ik ga eens even Disable auto-correction proberen op mijn jailbroken iPhone met Firmware 2.1. aangezien CToggle bij mij niet echt werkt (??) ;)

jamesdean 01-10-08 02:20

is erniks op itunes dat je de auto correctie kan uitzetten?

iMario 01-10-08 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamesdean (Bericht 200515)
is erniks op itunes dat je de auto correctie kan uitzetten?

Nee, maar als je BossPrefs hebt, dan kan je de Ctoggle addon installeren en zo heel makkelijk de autocorrectie aan/uit zetten.

patat 04-10-08 15:59

bij mij werkt die Ctoggle precies niet

ik zie het wel tussen mijn bossprefs dingen staan maar alles wat ik uit of aan zet doet hij helemaal niet

doe ik iets verkeerd ofzo?

Anietje 26-10-08 18:26

Bij mij werkt dit ook niet. :confused:

spoorloos 29-10-08 13:09

die van iclarified werkt wel ... wel eerst ff de source toevoegen ...

MIDDENHOF 24-11-08 15:59

Autocorrectie uitzetten op een nette manier
 
Volg deze link voor een fantastische methode om de autocorrectie uit en ook direct weer aan te zetten zonder gekke tekens op je toetsenbordje:
Koos Kaspers.nl :: Better way to disable autocorrection

en dat allemaal bedacht door Koos Kaspers. Hulde:)

Bomans 24-11-08 16:01

Het kan nu ook standaard met de nieuwe 2.2 firmware

King1987 24-11-08 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MIDDENHOF (Bericht 221826)
Volg deze link voor een fantastische methode om de autocorrectie uit en ook direct weer aan te zetten zonder gekke tekens op je toetsenbordje:
Koos Kaspers.nl :: Better way to disable autocorrection

en dat allemaal bedacht door Koos Kaspers. Hulde:)

Dit is precies het zelfde (volgens mijn ;) ) als wat in de Ifonequide repo staat ;)

Tegenwoordig met 2.2 heb je dit niet meer nodig, kan je gewoon in de instellingen veranderen :)

MIDDENHOF 24-11-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 221831)
Dit is precies het zelfde (volgens mijn ;) ) als wat in de Ifonequide repo staat ;)

Tegenwoordig met 2.2 heb je dit niet meer nodig, kan je gewoon in de instellingen veranderen :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 221829)
Het kan nu ook standaard met de nieuwe 2.2 firmware

@King1987 ben een beetje een newbee. Waar vindt ik de Iphoneguide repo? Dat is toch niet dat verhaal van het Letse toetsenbord he. Daar krijg je toch rare tekens op je toetsenbordje.

@Bomans. Ik weet dat het in 2.2 standdaard zit. Alleen die knop voor aan en uitzetten zit zover weg, dat ze hem net zo goed weg hadden kunnen laten. Echt de oplossing van Kaspers werkt netjes en perfect. In hetzelfde emailtje gewoon aan en uitzetten en niet helemaal naar het tabblad instellingen toetsenbord bla bla. Ik heb hem ook met de fw 2.2 toch maar gemod.

King1987 24-11-08 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MIDDENHOF (Bericht 221865)
Ben een beetje een newbee. Waar vindt ik de Iphoneguide repo? Dat is toch niet dat verhaal van het Letse toetsenbord he. Daar krijg je toch rare tekens op je toetsenbordje.

Nee, werkt precies zoals jij zij, alleen word die .plist in je iphone geladen, zet je de nederlandse keyboard uit en de zweedse aan. En volia

Citaat:

Ik weet dat het in 2.2 standdaard zit. Alleen die knop voor aan en uitzetten zit zover weg, dat ze hem net zo goed weg hadden kunnen laten.
Ver weg? Gewoon in je instellingen bij toetsenboard. Simpel, 1 keer de knop overschakelen en klaar....

PDD 24-11-08 17:00

jaaaa...uitgeschakeld.
heerlijk
tnx


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.