iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Meld *Hier* hoevaak je je iPhone al in DFU-Mode hebt moeten restoren. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20445-meld-hier-hoevaak-iphone-dfu-mode-hebt-moeten-restoren.html)

M1ch3l 01-09-08 02:04

Meld *Hier* hoevaak je je iPhone al in DFU-Mode hebt moeten restoren.
 
M'n iPhone synct nu alweer niet met itunes het wordt waarschijnlijk de 6e keer in anderhalve maand dat ik iPhone in bezit heb. Elke keer als ik hem opnieuw opstart ben ik ontzettend bang voor 'the apple of death'. Ik vind het echt niet normaal meer en ben er echt zat van :mad: Waar blijft die update Apple?!

Lorsk8 01-09-08 02:28

Geen last van en anderen hoogstwaarschijnlijk ook niet.

G1Sheoratan 01-09-08 03:44

Ik heb afgelopen weken al meer dan 6 keer moeten restoren, ik heb mijn iPhone origineel geen jailbreak en officiele appstore applicaties eropstaan.
Uiteindelijk naar T-Mobile shop gebracht en op laten sturen, met als opmerking softwareprobleem (duurt 2 weken) dus wacht af.
Belachelijk eigenlijk dat dit kan gebeuren, al je contacten niet te bereiken/jijzelf ook niet dus, belangrijke gegevens niet te raadplegen als je op pad bent.
Ik klaag niet over de iPhone maar dit soort dingen kan eigenlijk niet, moet je dan altijd een backup phone in je zak stoppen als je van huis gaat?

Geen last van en anderen hoogstwaarschijnlijk ook niet.

Lees maar het forum er zijn wel degelijk meerdere gebruikers met dit probleem, dus niet uniek dit.

truckdiver 01-09-08 06:27

andere usb poort al geprobeert?
itunes opnieuw instaleren?
en die update van apple komt in september,waarschijnlijk de 6de.

jantjuh 01-09-08 08:47

nog nooit

cypher21 01-09-08 10:25

2 keer in totaal (vrijwillig! :D)

een keer toen ik ging updaten van 1.1.4 naar 2.0
en 1 van 2.0 naar 2.0.1

M1ch3l 01-09-08 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 181656)
andere usb poort al geprobeert?
itunes opnieuw instaleren?
en die update van apple komt in september,waarschijnlijk de 6de.


6 september klinkt goed. :) Zal itunes eens opnieuw instaleren. Het blijft het meest brak functionerende stukje software vooor vista :') (M'n huidige playlist en podcastabbonementen blijven gewoon bewaard dan toch?) Maar ik weet bijna zeker dat het aan de firmware ligt. Er gaat iets mis tijdens de installatie van apps. Maargoed we zullen zien wat de volgende update brengt..

Hautje 02-09-08 04:47

3x Lijkt weinig maar is 3 dagen zonder iPhone
 
3x dus - helemaal.
Dat restoren duurt BELACHELIJK lang - elke bit wordt overgezet en daarna
7x gecontroleerd, zodat een restore 4 uur duurt.
En dan staan je muziek en video's en apps er niet eens op. LOL!!!
Een backup terugzetten moet veel sneller kunnen. Punt.

No jailbreak, unlock, whatever. Gewoon een standaard iPhone met i150 abbo.
Ik ben weg van dit ding...
Maar...APPLE GET YOUR ACT TOGETHER.
Als een app crashed, zet er maar een doodskoppie op, of delete het, wat dan ook. Hele rambam mag instorten maar ik MOET WEL KUNNEN BLIJVEN BELLEN JA?!?!?
En daar zit hem nou net de kneep.
Als een duppe app de boel verstoort zit ik een halve dag zonder telefoon.
Belachelijk.
Geen zakelijk product maar een speelgoed gadget?

Blergh!
:eek:

blahblah 02-09-08 09:22

Ehhhhh.

0 keer, eigenlijk.

Martijn Snels 02-09-08 19:48

Vandaag al weer drie keer hersteld. Afgelopen week in totaal wel 15-20. Ik hoop inderdaad dat Apple snel komt met een update want anders breng ik hem direct terug en haal ik een nieuwe.

slodo 02-09-08 20:27

ik nog maar 1 keer en dat was vrijwillig. toen ik ging upgrade van 112 naar 2.0

Vinzzz 03-09-08 11:13

Inmiddels 2 keer. En dat was binnen 24 uur. Door die beruchte witte appel op je scherm, waarna het ding dus he-le-maal niets meer doet. Leuk ook dat ie dan de zorgvuldig gemaakte reservekopie bij een DFU restore wel pakt. Oh nee...doet ie ook niet. En er zijn idd een hóóp mensen met dit probleem. Er zijn zelfs al diverse artikelen verschenen over het vastlopen van apps op de iPhone.

Begrijp me goed - ik ben erg blij met de foon als ie werkt, maar daar tussenin vind ik het maar een stuk bagger omdat hij regelmatig de geest geeft met het één of ander.

Nu krijg ik bijvoorbeeld weer geen geluid als ik een sms ontvang. Alles nagelopen en alles staat gewoon goed ingesteld. Las ergens op een forum dat je dan herstel instellingen moest doen. Gedaan maar en....hoera weer geluid bij een sms! Dus ik al mijn apps weer ingedeeld op de juiste pagina's, alle menu's weer juist ingesteld, etc. Vervolgens nog één keer een sms met geluid gekregen en...nu weer helemaal niets te horen als ik een bericht krijg. Hij trilt alleen even!!!

Echt waar...Apple...Schmapple....

M1ch3l 08-09-08 00:41

G********me niet op zondagavond 12 uur.. En het ging net zolang(5 dagen?) goed. :(

Goudvis12 08-09-08 00:45

1 keer gedaan

Vassili 08-09-08 00:45

ik eerlijk gezegd nog nooit. Dat komt vast nog wel;)

Martijn Snels 08-09-08 11:34

Laatste dagen ging het goed... Tot net... Syncen ging niet lekker. Ik herstart me iPhone en bingo!

junero 08-09-08 11:45

ik in anderhalf maanden mischien iets meer dan 10 keer heb niet bijgeteld, maar ik had er eigenlijk geen probleem met iphone os , meer met installer en cydia apps, in het ergste geval al kon ik hem nog gewoon normaal gebruiken, als ik gewoon origineel gebruikt had had ik zeker nooit probleem mee, dingen als vastgelopen iphone die niet meer wil starten is echt onbekend voor mij

Michael 08-09-08 12:06

Al honderden keren. Maar dat was omdat ik van 1.0.2 naar 2.0.2 ben gegaan. Verder test ik alles dus dan kom je wel in die cijfers terecht :D Maar ik heb nog nooit hoeven restoren omdat er problemen waren.

Martijn Snels 08-09-08 12:17

Net geprobeerd te downgraden naar 2.0.1 maar dit is niet mogelijk. iPhone komt dan direct na error in iTunes weer terecht in het DFU scherm. Ben nu wéér bezig met het herstellen naar 2.0.2... Morgen komt er als 't goed is 2.1 in de software update dus dan zijn we er eindelijk vanaf!

w.d 08-09-08 12:33

Ik schat dat ik het zeker al 10 keer heb gedaan. Ik durf nu niets te installeren/updaten. Het gebeurt bij mij bij Cydia, Installer en AppStore.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.