//

Een paar vragen over de Iphone!

Een paar vragen over de Iphone! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone freaks! Al sinds de eerste geruchten over de komst van de Iphone was ik al enthousiast. Nu ben ik van plan er één ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-07, 09:20
Corally Corally is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard Een paar vragen over de Iphone!

Beste Iphone freaks!

Al sinds de eerste geruchten over de komst van de Iphone was ik al enthousiast. Nu ben ik van plan er één te gaan kopen via gsmtrack.nl met een vodafone abbonement. Maar om een miskoop te voorkomen heb ik nog een paar vraagjes.


1. Heeft iemand ervaring met de betrouwbaarheid/service van gsmtrack.nl?

2. Wat als het apparaatje kapot gaat, hoe zit dat met garantie van de geimporteerde Iphones?

3. Hoe zit het met updates van de nederlandse versie? Kan ik deze zonder problemen instaleren?

4. In de specificaties op gsmtrack.nl stond het volgende :Bluetooth Ja, v2.0, headset support only. Kan ik bluetooth alleen gebruiken voor een headset?! Mijn sony eRUKson laat ik namelijk vaak zijn internetverbinding delen met mijn laptop als ik geen Wlan in de buurt heb. Kan ik dit met de Iphone ook doen? (internet door geven aan de laptop via bluetooth)


Graag een reactie!
Alvast gedankt

Gr. Corally
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-07, 11:08
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
1. Heeft iemand ervaring met de betrouwbaarheid/service van gsmtrack.nl?
Geen ervaring mee... Misschien heb je hier iets aan: Tweakers.net - Pricewatch Shopreviews [ GSMtrack.nl ]
Citaat:
2. Wat als het apparaatje kapot gaat, hoe zit dat met garantie van de geimporteerde Iphones?
Denk dat je pech hebt, misschien heeft gsmtrack.nl dit anders geregeld, maar zoals ik bij 1 al zei, heb er geen ervaring mee... Bel ze anders?
Citaat:
3. Hoe zit het met updates van de nederlandse versie? Kan ik deze zonder problemen instaleren?
Nope, je zult moeten wachten op nieuwe hack methodes, dit geld voor IEDERE unlockte iPhone op dit moment... De Nederlandse taal ben je waarschijnlijk trouwens zelf al bij restoren kwijt... Maar gsmtrack.nl gebruikt gelukkig files van dit forum, dus hier kan je ze downloaden
Citaat:
4. In de specificaties op gsmtrack.nl stond het volgende :Bluetooth Ja, v2.0, headset support only. Kan ik bluetooth alleen gebruiken voor een headset?! Mijn sony eRUKson laat ik namelijk vaak zijn internetverbinding delen met mijn laptop als ik geen Wlan in de buurt heb. Kan ik dit met de Iphone ook doen? (internet door geven aan de laptop via bluetooth)
Nee er is echt alleen een headset mogelijk op dit moment, ik zit ook een beetje te wachten tot iemand buiten Apple om de rest mogelijk maakt, maar ja, of dat ooit gebeurd... Afwachten
  #3  
Oud 09-11-07, 15:54
Corally Corally is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Dat van dat bluetooth vind ik vrij geestig. Elk aftrap telefoontje heeft tegenwoordig goed functionerende bluetooth en een "revolutionaire" telefoon heeft dit helemaal niet?! En aangezien er over Wlan ook geen data overdracht mogenlijk is kan je dus op geen enkele manier wireless tussen 2 telefoons bestanden versturen. Erg vreemd aangezien dit tegenwoordig helemaal hip is. "Hey stuur me dat liedje even door." "Nee sorry ik heb een revolutionaire Iphone"

De iphone heeft zojuist z'n "revolutionaire" imago verknalt bij mij. Door sparen voor een N95 8Gb versie?

Laatst gewijzigd door Corally; 09-11-07 om 15:59.
  #4  
Oud 09-11-07, 15:58
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is nu online
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Bestanden versturen kan natuurlijk ook via e-mail. In tegenstelling tot vele andere telefoons met trage Bluetooth-bestandsverzending heeft de iPhone een volwaardige e-mailclient waar de N95 nog een puntje aan kan zuigen
  #5  
Oud 09-11-07, 16:14
Corally Corally is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Helaas is nog niet iedereen zo hip dat hij/zij internet op z'n telefoon heeft

Moeilijk beslissing.. Het niet kunnen filmen en het gebrek aan fatsoendelijke bluetooth lijkt me een groot gemis!
  #6  
Oud 09-11-07, 16:32
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is nu online
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Overigens kun je dat internet delen zoals je dat in je eerste post beschreef bij je Sony-Ericsson ook op de iPhone doen: cre.ations.net - Blog entry: Tether your iPhone: EDGE internet on your laptop. Toegegeven, het is niet gemakkelijk, maar het kan wel.
  #7  
Oud 24-11-07, 22:33
pjb155 pjb155 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent, Belgie
Berichten: 12
Standaard

er bestaat een applicatie om bestanden te kunnen verzenden via bluetooth en Wi-Fi, maar hoe dat moet heten kan ik me niet herinneren..
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een paar vragen aan de iPhone 3gs gebruikers Ocean11 Archief 2 02-11-09 02:46
een paar vragen help Archief 2 09-07-08 12:54
installer.app: een paar vragen mister@ Jailbreak apps en thema's 6 28-01-08 02:54
heb een paar vragen... dennis9920 Unlock [archief] 2 14-12-07 17:03
Een paar beginners vragen aernout iPhone algemeen 3 13-11-07 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.