iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   raar beeld op iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20672-raar-beeld-op-iphone.html)

nielsbrooimans 03-09-08 22:31

raar beeld op iphone
 
Hallo,

ik kan de zoekfunctie niet gebruiken omdat ik echt niet weet hoe ik dit probleem moet beschrijven zonder dat ik 1000 resultaten krijg.

Opeens zag ik op mijn iphone het itunes label staan met daaronder de kabel (oplader) die je onderin je iphone doet

ik krijg mijn telefoon nu ook niet meer normaal aan heeft iemand enig idee hoe dit kan? Heb ook geen itunes op comp dus heb geen idee wat dit is!


heb trouwens de aller eerste iphone en software

forum.bericht 03-09-08 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183556)
Hallo,
ik kan de zoekfunctie niet gebruiken omdat ik echt niet weet hoe ik dit probleem moet beschrijven zonder dat ik 1000 resultaten krijg.
Opeens zag ik op mijn iphone het itunes label staan met daaronder de kabel (oplader) die je onderin je iphone doet
ik krijg mijn telefoon nu ook niet meer normaal aan heeft iemand enig idee hoe dit kan? Heb ook geen itunes op comp dus heb geen idee wat dit is!
heb trouwens de aller eerste iphone en software

iTunes installeren, starten, iPhone aansluiten en systeem opnieuw installeren. Je verliest dan evt. jailbreak/unlock. Moet je daarna hier even kijken hoe je dat opnieuw kunt doen.

iMario 03-09-08 22:41

1 Bijlage(n)
Ga maar gewoon QuickPwnRC3 gebruiken.
Installeer iTunes op je computer en druk dan gewoon restore zodat je iPhone word restored naar Firmware 2.0.2. (Want je mag trouwens ook wel eens updaten;)).

Download iTunes hier
Download QuickPwnRC3 hier
Download Firmware 2.0.2 hier (die heb je nodig bij QuickPwn)
En heb ook BL-3.9 en BL-4.6 als bijlage toegevoegd. (Heb je ook nodig bij QuickPwn)

Als je je iPhone hebt gerestored in iTunes en QuickPwnRC3 hebt geinstalleerd open QuickPwn dan. Volg nu gewoon alle stappen in QuickPwn, alles wat je nodig hebt heb ik je al gegeven.

Jumper2110 03-09-08 22:48

En als het nu nog niet lukt na de vakkundige uitleg van iMario scheelt er iets met je:D

nielsbrooimans 03-09-08 22:50

Thanks voor snelle reacties zit hier namelijk nu met die ***** 63.10 waar ik nu al helemaal gek van wordt!

Zal even al die dingen gaan instaleren maar heb vanaf itunes nog nooit iets op mijn iphone gezet hoe doe ik dat dan in godsnaam?

En hoe moet ik op restore drukken?

Blijven wel al mijn telefoon nummers etc op mijn telefoon staan dan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 183565)
Ga maar gewoon QuickPwnRC3 gebruiken.
Installeer iTunes op je computer en druk dan gewoon restore zodat je iPhone word restored naar Firmware 2.0.2. (Want je mag trouwens ook wel eens updaten;)).

Download iTunes hier
Download QuickPwnRC3 hier
Download Firmware 2.0.2 hier (die heb je nodig bij QuickPwn)
En heb ook BL-3.9 en BL-4.6 als bijlage toegevoegd. (Heb je ook nodig bij QuickPwn)

Als je je iPhone hebt gerestored in iTunes en QuickPwnRC3 hebt geinstalleerd open QuickPwn dan. Volg nu gewoon alle stappen in QuickPwn, alles wat je nodig hebt heb ik je al gegeven.

Bedankt voor de tip ben nu alles aan het downloaden en heb itunes al geinstaleerd maar hoe kan ik deze programmas op mijn iphone of in tunes krijgen hoe werkt dit?

iMario 03-09-08 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183587)
Bedankt voor de tip ben nu alles aan het downloaden en heb itunes al geinstaleerd maar hoe kan ik deze programmas op mijn iphone of in tunes krijgen hoe werkt dit?

Installeer eerst maar eens iTunes. Sluit je iPhone dan aan op de usb kabel en druk dan op restore (gewoon op je iPhone klikken in iTunes en dan zie je restore wel staan).
Als dat gedaan is download en installeer je QuickPwnRC3, en open hem.
Volg nu gewoon alle stappen in QuickPwn en enkele minuten later heb je een compleet werkende iPhone draaiend op de nieuwste Firmware 2.0.2!

Succes;)

nielsbrooimans 04-09-08 00:04

Heb trouwens wel een iphone uit amerika maakt dat uit kwa of moet ik het nog steeds doen zoals jij hierboven zegt?

iMario 04-09-08 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183614)
Heb trouwens wel een iphone uit amerika maakt dat uit kwa of moet ik het nog steeds doen zoals jij hierboven zegt?

Gewoon doen zoals hierboven, mijn iPhone komt ook uit Amerika, ze zijn hier nooit officieel uitgekomen...

nielsbrooimans 04-09-08 00:40

Please browse for the firmware bundle (ipsw)

geen idee waar ik nu moet zoeken op mijn comp enig idee?
Dit is pas de tweede stap van QuickPwn en zit nu al vast

iMario 04-09-08 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183636)
Please browse for the firmware bundle (ipsw)

geen idee waar ik nu moet zoeken op mijn comp enig idee?
Dit is pas de tweede stap van QuickPwn en zit nu al vast

Kijk vorige posts;) je moet de originele Firmware 2.0.2 downloaden die ik heb gegeven en dan moet je in QuickPwn Browsen en die Firmware 2.0.2 openen... Zo zul je dat ook met BL-3.9 en BL-4.6 moeten doen.
En je hebt je iPhone al wel origineel in iTunes restored naar Firmware 2.0.2, he?

nielsbrooimans 04-09-08 01:01

heb gewoon itunes update gekozen...

nu heb ik iPhone1,1_2.0.2_5C1_Restore in de browser gezet en nu is hij bezig..

nu kan ik kiezen om een paar dingen toe te voegen maar welke moet ik doen ook unlock of is hij nou nog geunlockd?

kan je me niet even toevoegen op msn anders ;)

update:
omg je gaat me toch niet vertellen dat al mijn telefoon nummers van mij telefoon zijn nu he

update:
oke ben hier klaar mee hij is nu weer aan.

wat moet ik nu dan doen alles opnieuw met die andere programmatjes in de browser?

//mod: probeer de edit knop te gebruiken.

iMario 04-09-08 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183655)
heb gewoon itunes update gekozen...

nu heb ik iPhone1,1_2.0.2_5C1_Restore in de browser gezet en nu is hij bezig..

nu kan ik kiezen om een paar dingen toe te voegen maar welke moet ik doen ook unlock of is hij nou nog geunlockd?

kan je me niet even toevoegen op msn anders ;)

Als je hebt restored in iTunes naar 2.0.2 is het goed. Nu Firmware 2.0.2 browsen in QuickPwn -> Vink aan: Installer, Cydia, Unlock iPhone en Replace boot logos als je het zilveren ananas logo wilt. (Als je Cydia niet wilt of Installer, dan vink je die niet aan... Raad aan ze allebei gewoon aan te vinken). Nu voeg je de Bootloader 3.9 en 4.6 toe, die heb ik je zonet ook gegeven. Zorg dat je iPhone aan de usb hangt en volg dan de stappen. Nu zal je iPhone zometeen weer in orde zijn en unlocked met Firmware 2.0.2!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183659)
omg je gaat me toch niet vertellen dat al mijn telefoon nummers van mij telefoon zijn nu he

Als ze op je simkaart staan dan kun je ze gewoon weer naar je iPhone zetten... Als ze niet op je simkaart staan zul je ze zelf erweer op moeten zetten;)

nielsbrooimans 04-09-08 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 183663)
Als je hebt restored in iTunes naar 2.0.2 is het goed. Nu Firmware 2.0.2 browsen in QuickPwn -> Vink aan: Installer, Cydia, Unlock iPhone en Replace boot logos als je het zilveren ananas logo wilt. (Als je Cydia niet wilt of Installer, dan vink je die niet aan... Raad aan ze allebei gewoon aan te vinken). Nu voeg je de Bootloader 3.9 en 4.6 toe, die heb ik je zonet ook gegeven. Zorg dat je iPhone aan de usb hangt en volg dan de stappen. Nu zal je iPhone zometeen weer in orde zijn en unlocked met Firmware 2.0.2!


Als ze op je simkaart staan dan kun je ze gewoon weer naar je iPhone zetten... Als ze niet op je simkaart staan zul je ze zelf erweer op moeten zetten;)

waar moet ik die dan toevoegen want kan ze niet openen in die browser

iMario 04-09-08 01:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183664)
waar moet ik die dan toevoegen want kan ze niet openen in die browser

Bootloader 3.9 en 4.6 moet je toevoegen in QuickPwn...
Hier de Bootloader 3.9 en 4.6 nogmaals. Nu moet het lukken met QuickPwn.

nielsbrooimans 04-09-08 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 183666)
Bootloader 3.9 en 4.6 moet je toevoegen in QuickPwn...
Hier de Bootloader 3.9 en 4.6 nogmaals. Nu moet het lukken met QuickPwn.

het is al gelukt in had unlock enzo er nog niet bij gedaan de eerste keer maar nu is hij weer overnieuw bezig. Heb trouwens tel nrs op comp gevonden hoe kan ik die er dan weer op zetten?

alvast hardstikke bedankt iig!

iMario 04-09-08 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183667)
het is al gelukt in had unlock enzo er nog niet bij gedaan de eerste keer maar nu is hij weer overnieuw bezig. Heb trouwens tel nrs op comp gevonden hoe kan ik die er dan weer op zetten?

alvast hardstikke bedankt iig!

Je zal ze handmatig moeten toevoegen op je iPhone...

nielsbrooimans 04-09-08 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 183671)
Je zal ze handmatig moeten toevoegen op je iPhone...

maar heb ze in zo'n programmatje staan van apple kan ik dat dan niet uploaden op mijn tel ofzo?

en hoe krijg ik mijn telefoon weer in het nederlands enzo?

iMario 04-09-08 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsbrooimans (Bericht 183674)
maar heb ze in zo'n programmatje staan van apple kan ik dat dan niet uploaden op mijn tel ofzo?

en hoe krijg ik mijn telefoon weer in het nederlands enzo?

In wat voor programma heb je ze staan?

Je kan je iPhone weer in het Nederlands zetten via: Settings -> General -> Scroll een beetje naar beneden en klik International -> Language -> Nederlands.

nielsbrooimans 04-09-08 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 183676)
In wat voor programma heb je ze staan?

Je kan je iPhone weer in het Nederlands zetten via: Settings -> General -> Scroll een beetje naar beneden en klik International -> Language -> Nederlands.

D:\Contacten

Als ik de bestanden dan open staan ze in outlook expres

nielsbrooimans 04-09-08 12:10

Als ik vervolgens de bestanden met kladblok open komt er dit te staan:

BEGIN:VCARD
VERSION:3.0
N;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE;CHARSET=UTF-8:Bas Eggink;;;;
TEL;VOICE:0641645000(nummer is aangepast hoor ;))
END:VCARD


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.