data recovery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, ik heb zopas mijn iphone gedowngrade van 1.2 naar 1.1.4 en heb de baseband ook terug kunnen (want ik kon niemeer bellen) Nu ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
data recovery
Goeiedag, ik heb zopas mijn iphone gedowngrade van 1.2 naar 1.1.4 en heb de baseband ook terug kunnen (want ik kon niemeer bellen) Nu ben ik dus alles kwijt... Weet er iemand een manier voor datarecovery?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met andere woorden, je hebt geen backup in iTunes meer? En je zoekt een soort tool als "getdataback" oid?
Voor zover mij bekend is dit er niet voor de iPhone |
|
|||
|
|||
idd
zo een tool bedoel ik |
|
||||
|
||||
Zit net te googlen,
Er komen een hoop resultaten voorbij, maar in mijn ogen zijn er een hoop nep, of ze bieden de service tot datarecovery aan, en dat is gigantisch duur: iphone datarecovery - Google zoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 | Spider85 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 23:26 |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
Iphone dood (zout water), data recovery ? | brutski78 | iPhone algemeen | 5 | 25-07-09 10:34 |
Data Recovery Tool Iphone | dureappel | Unlock [archief] | 6 | 25-03-08 17:43 |
|
|