hoe herken je een echte iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet dan gelijk ff kijken of het touchscreen werkt enz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je moet dan gelijk ff kijken of het touchscreen werkt enz
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk toch wel dat de gemiddelde persoon eerst wel eens een iPhone in handen heeft gehad alvorens er een te kopen. Zij het 2e hands. Ik laat me tenminste wel eerst voorlichten voordat ik zo'n soort aanschaf doe.
Marc. Laatst gewijzigd door King1987; 06-01-09 om 19:34. Reden: Mquote gebruiken aub |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Koop er gewoon 1 in de winkel dan, volgens mij zijn ze ze al aan het verkopen met SIM. Bij problemen heb je in ieder geval recht op service, en dat is met de vele problemen met een Iphone geen overbodige luxe
|
|
||||
|
||||
Volgensmij is het dus zijn bedoeling om hem goedkoper te krijgen dan die uit de officiele winkel
|
|
||||
|
||||
Goedkope Nederlanders ook altijd
Ik koop sowieso al mijn elektronica in een fatsoenlijke winkel, garantie enzo |
|
|||
|
|||
Dat was ook het punt wat ik wilde maken. Niet dat de iphone de laatste 6 maanden problemen heeft gegeven bij mensen. Maar garantie is natuurlijk wel zo fijn
|
|
|||
|
|||
Vraag gewoon even aan persoon serialnr van de Iphone en tik die onder de onedrstaande link.
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do |
|
|||
|
|||
Maar wat als je geen Laptop hebt zoals ik ?
|
|
||||
|
||||
Kan je foto's plaatsen als je wil?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone algemeen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | link879 | Archief | 1 | 11-03-10 12:35 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
Hoe herken je de firmware van een Iphone in the box? | Luckey Luc | Archief | 3 | 14-12-07 18:52 |
|
|