iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Onbekend symbool (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20789-onbekend-symbool.html)

movieboy 05-09-08 10:43

Onbekend symbool
 
Ik heb sinds gisteren een onbekend symbool bovenin het scherm staan links naast het batterij symbool het ziet eruit als een balkje met deze tekens erin +.. alleen de puntjes staan dan iets hoger.
weet iemand wat dit is????

cypher21 05-09-08 10:46

maak eens een screenshot (home + sleep) en plaats die eens, dit zegt me niets namelijk :)

movieboy 05-09-08 10:49

Ik ben nu op mijn werk ,dus dat lukt me nu helaas niet.

cypher21 05-09-08 10:51

je hebt 3G, dus kun je toch een screenshot maken, en naar jezelf mailen zodat je die via een pc kunt uploaden?

Maar goed, dan moet het even wachten :)

movieboy 05-09-08 10:53

Ik probeer het in de pauze.

ArB 05-09-08 11:43

Ga naar settings en phone. Daar zie je de optie TTY. Zet die maar weer uit en je icoontje is weg. ;)

movieboy 05-09-08 12:42

Hallo ArB, Ik kan TTY icoontje niet vinden.

movieboy 06-09-08 20:09

1 Bijlage(n)
Hierbij het screenshot ,het symbool staat rechts bovenaan naast batterij
Zo nu verdwijnt het weer als ik in Boss Prefs Numeric Battery aan en uit zet
Wie weet het ????

iScorpio 06-09-08 20:18

Het TTY icoontje ziet er zo uit (links naast de batterij en Blutooth), een telefoon met twee rijen puntjes eronder.

http://www.micheldeboer.nl/iphone/tty.png

Icoon van jou heb ik ook nog nooit gezien. Misschien meegekomen met een app die je geïnstalleerd hebt de laatste tijd?

Destiny 06-09-08 20:47

Dat is NES volgens mij

movieboy 06-09-08 21:11

Hallo Destiny, Je hebt inderdaad gelijk; het is NES.
Toen ik NES opstarte kwam het icoon weer in beeld. Alleen als ik NES
dus afsluit dan blijkt het in beeld staan....



Edit: Na een Respring is het wel weg

Destiny 06-09-08 22:20

Gelukkig ;)

wvy 26-01-10 17:41

Eventjes een 'update'

Is er ergens een pagina waar je alle symbolen / foutmeldingen kunt terugvinden van de iPhone?

ik heb soms een uitroepingsteken naast de batterij staan ... als ik dan een reboot uitvoer is het voor lange tijd weer verdwenen ...

Zou handig zijn ergens een database te vinden waar alle foutmelding-symbolen van de iPhone staan en hun betekenis :eek:

Undertaxxx 26-01-10 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 409212)
Eventjes een 'update'
Zou handig zijn ergens een database te vinden waar alle foutmelding-symbolen van de iPhone staan en hun betekenis :eek:

Hier kan je ze vinden ;).

wim66 26-01-10 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 409212)
ik heb soms een uitroepingsteken naast de batterij staan ... als ik dan een reboot uitvoer is het voor lange tijd weer verdwenen ...

Dat is het statusbalk icoon voor notificaties van Lockinfo 2.
Als je je Lockinfo thema uitzet in Winterboard kan je de notificaties zien en waar vandaan.
Onder Instelingen-->Lockinfo-->Plugins-->Notifications kan je het icoontje of de plugin uitschakelen.

vuurlibel 05-08-10 13:49

ook een voor mij vreemd symbool in de staus balk
 
Ook ik zie een voor mij vreemd symbool Rechts boven in de stausbalk naast de % aanduiding.
Het is een hangslotje met daaromheen een circelvormige pijl, naar mijn idee ben ik die nooit eerder tegen gekomen.
Wel recent ge-update naar os 4.0.1

Iemand die dit kan thuisbrengen?

Ben er inmiddels achter, is het screenlock voor kantelen van het scherm.

vuurvreter 16-08-10 22:58

En ik heb af en toe een vierkantje met de letter N in de rechter onderhoek van dat vierkantje. En dat staat net voor de battery percentage.

xa4cornelis 16-08-10 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 533784)
En ik heb af en toe een vierkantje met de letter N in de rechter onderhoek van dat vierkantje. En dat staat net voor de battery percentage.

Dit heeft met je backgrounder te maken ;)

vuurvreter 16-08-10 23:16

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 533790)
Dit heeft met je backgrounder te maken ;)

Wat kan ik daarmee? en kan dat mijn accu duur verkorten?
Zag dit vandaag voor het eerst, maar ook voor het eerst vandaag een bijna lege accu (15%)

Moudie 21-09-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurlibel (Bericht 517465)
Ook ik zie een voor mij vreemd symbool Rechts boven in de stausbalk naast de % aanduiding.
Het is een hangslotje met daaromheen een circelvormige pijl, naar mijn idee ben ik die nooit eerder tegen gekomen.
Wel recent ge-update naar os 4.0.1

Iemand die dit kan thuisbrengen?

Ben er inmiddels achter, is het screenlock voor kantelen van het scherm.

Heb deze perongeluk ingesteld, maar heb geen flauw idee hoe ik dit weer terug zet. Wie kan me helpen?
:o

edit: ben er al achter, dubbel op de home knop en dan uitschakelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.