//

iPhone gestolen, wat nu?

iPhone gestolen, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik weet ik makkelijk praten heb maar ik heb al veel levenservaring (35J oud) en nooit maar dan ook nooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 07-06-13, 20:30
xadv xadv is offline
• iOS 6.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: zaanstad
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik weet ik makkelijk praten heb maar ik heb al veel levenservaring (35J oud) en nooit maar dan ook nooit zal ik mijn iPhone of ander duur toestel onbeveiligd ergens laten liggen.

Ik vind het zeer zeer erg voor u en ik zou me ziek van voelen maar anderzijds is het een levensles voor je, je zal dit geen 2de keer meer doen.
Je zal de volgende keer wel een betere oplossing voor zoeken.

Ik vrees ervoor je je toestel zal kwijt zijn, tis idd triestig dat ne mens niet eens meer z'n gerief in zijn zak kan laten steken.


Wat voor soort mensen komt er daar dan?



yes, ik weet het. heel erg dom... maar ik dacht die mensen zijn daar wel te vertrouwen en zoveel waren er niet.
Simpele mensen, oudere maar ook normale mensen.. maar veel doet dit er niet toe.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 07-06-13, 20:30
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Stelende sportmensen
Er zijn ook velen die graag aan iedereen willen tonen dat ze een iPhone hebben met alle gevolgen
  #323  
Oud 07-06-13, 23:36
Sooff Sooff is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 13
Standaard

Ja er zijn gelukkig camera beelden!
Alleen je kent het wel.. Hele slechte beelden.
Bedankt voor de site!
Zoek mijn iPhone staat inderdaad niet meer op mijn iPhone helaas..

Daar vergis je je in! M'n mobiel was ook heel belangrijk voor me, maar dieven grijpen in op het moment dat je het niet verwacht. Tegenwoordig rukken ze ook de mobiel zomaar uit je handen tijdens het bellen in de stad.
Kortom je bent er eigenlijk nooit écht zeker van.

Bedankt voor jullie zinvolle reacties!
  #324  
Oud 08-06-13, 00:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sooff Bekijk bericht
Ja er zijn gelukkig camera beelden!
Alleen je kent het wel.. Hele slechte beelden.
Bedankt voor de site!
Zoek mijn iPhone staat inderdaad niet meer op mijn iPhone helaas..

Daar vergis je je in! M'n mobiel was ook heel belangrijk voor me, maar dieven grijpen in op het moment dat je het niet verwacht. Tegenwoordig rukken ze ook de mobiel zomaar uit je handen tijdens het bellen in de stad.
Kortom je bent er eigenlijk nooit écht zeker van.

Bedankt voor jullie zinvolle reacties!
Maar toch is het niet zo want je hebt de enige mogelijkheid niet eens opstaan? Zoek mijn iphone is de enige waterkans om je phone terug te vinden. .
Natuurlijk, slimme mensen die weten meteen wat hen te doen staat en schakelen dat meteen uit.
En op deze fora zijn al veel zelfde verhalen opgedoken, in cafe ofzo en opdezelfde manier als u .

Vind het zeer jammer, we leven in een erge wereld dat ne mens niet eens z'n toestel bij wijze van spreken niet mag boven halen, echt triest, uiteraard wil ik niet zeggen het uw eigen fout is he want dat is het niet ,dat weet ik ook wel maar een iPhone springt zo in het oog, is zo populair ook dat foute mensen geen seconde twijfelen om die te proberen pikken.

Ik hoop die camera beelden toch gaan helpen en je mss toch je phone terug kan vinden.
  #325  
Oud 08-06-13, 00:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xadv Bekijk bericht
yes, ik weet het. heel erg dom... maar ik dacht die mensen zijn daar wel te vertrouwen en zoveel waren er niet.
Simpele mensen, oudere maar ook normale mensen.. maar veel doet dit er niet toe.
Ja, maar als jij zit te sporten dan kunnen er gewoon andere mensen gewoon binnen glippen snap je, tuurlijk is het uw fout niet dat iemand je stuff steelt, je mag me niet verkeerd begrijpen maar je leeft helaas nu in een wereld waarbij mensen niet meer te vertrouwen zijn en de ene zijn nog minder te vertrouwen dan de andere.
Iets duurs niet op slot & grendel steken is zoals je nu wel zelf weet heel gevaarlijk.

Ik ben ook nog zo dom geweest; daarmee ik anderen zoals u er wil voor behoeden; ik had vroeger nintendo games mee in mijn rugzak op school, de rugzak legde ik net zoals andere gewoon tegen de muur, flauwe plezanten vonden het nodig om mijn games eruit te halen, zo'n game koste ook al 55-60 euro. Net zoals mijne velo; niet op slot gedaan, velo gepikt; 15000 bfr toen, ik was er ziek van, uiteraard stom van mij ik mijne dure velo niet op slot had gedaan maar ik heb wle niet gevraagd dat iemand anders deze zou stelen.
Tis echt een trieste wereld aan het worden.
  #326  
Oud 08-06-13, 22:57
Sooff Sooff is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 13
Standaard

Ja ik vind het het echt zo jammer dat we in een wereld leven waar je je iPhone niet eens voor een seconde op een kleine afstand naast je kan laten liggen of je moet al alert zijn voor mogelijk aanwezige dieven.
Daarnaast ben ik ook erg naïef geweest op het gebied van mensen vertrouwen.
Ik bood 'de dief' zelfs nog een frietje aan..

Ik hoop ook dat de camerabeelden mij verder nog kunnen helpen.
áls ze de dader herkennen en hem oppakken heb ik er wellicht niet heel veel meer aan.
Ik krijg daarbij niet mijn iPhone terug, want hij heeft hem waarschijnlijk al doorverkocht.
Dus dat is écht balen..

Maar wat me dan wel weer gelukkig maakt is dat er een hele grote barst aan de achterkant van mijn mobiel zat.
Dat heeft hem sowieso dus geld gekost, dus heeft hij eigenlijk niet het goede slachtoffer uitgekozen.
  #327  
Oud 08-06-13, 23:00
Sooff Sooff is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 13
Standaard

Balen! Mijn mobiel is ook drie dagen geleden gestolen.
Maar door de camerabeelden krijg je wel de dader misschien te pakken, maar zeker niet je mobiel terug.
En als je geen zoek mijn iPhone op je mobiel gedownload had kan je hem ook niet gebruiken..
Zelfde fout gemaakt.

Veel succes, en sterkte!
  #328  
Oud 09-06-13, 11:59
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je hoeft geen "Zoek mijn iPhone" te downloaden, want dat zit standaard al in iOS.

Die App is alleen om andere iPhones te zoeken.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #329  
Oud 09-06-13, 14:27
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Daarom neem je 'm met je mee, als er geen kluisje is...

Ik zou de sportschool er ook nog eens 'feedback' over geven. Waarom zijn er niet genoeg kluisjes? Dat is belachelijk.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #330  
Oud 09-06-13, 20:04
xadv xadv is offline
• iOS 6.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: zaanstad
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sooff Bekijk bericht
Balen! Mijn mobiel is ook drie dagen geleden gestolen.
Maar door de camerabeelden krijg je wel de dader misschien te pakken, maar zeker niet je mobiel terug.
En als je geen zoek mijn iPhone op je mobiel gedownload had kan je hem ook niet gebruiken..
Zelfde fout gemaakt.

Veel succes, en sterkte!
Dankjewel, jij oook!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2013 om 20:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Daarom neem je 'm met je mee, als er geen kluisje is...

Ik zou de sportschool er ook nog eens 'feedback' over geven. Waarom zijn er niet genoeg kluisjes? Dat is belachelijk.
Er waren wel kluisjes, alleen er waren geen slotjes meer.
  #331  
Oud 09-06-13, 22:55
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ah, die kun je zelf ook meenemen en dan valt hen dus niets te verwijten, klopt dat? Jammer. Houd Marktplaats e.d. maar in de gaten, je weet maar nooit.

Veel succes in ieder geval!
  #332  
Oud 10-06-13, 00:12
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Wat betreft de verzekering, kijk je polisvoorwaarden van je inboedelverzekering er eens op na. Er zijn inderdaad verzekeringen die je spullen ook buitenshuis vergoeden (al is dat bij sommige verzekeraars beperkt tot je eigen tuin). Zo ja, succes met claimen.

Enne, iPhone met barst wordt ook gewoon verkocht hoor Misschien komt je iPhone in de komende dagen nog op Marktplaats ofzo voorbij. Succes&sterkte in ieder geval.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #333  
Oud 18-06-13, 21:11
kaizaper kaizaper is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard

verzekering en uitkeren? dat moet toch zeker goed komen?
  #334  
Oud 18-08-13, 16:18
jupjuplahoi jupjuplahoi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard iPhone gestolen

mijn dochter haar iPhone5 is gestolen op 6/8/2013 . 2 personen kwamen binnen op haar bureel en eisten geld en een handtekening , een soort petitie voor gehandicapte kinderen . toen men zei dat ze geen geld gaven, zegden ze in hun taal iets tegen elkaar en 2 sec later waren ze weg . wat bleek ze hadden de petitie bovenop de iPhone gelegd en waren dus met de iPhone gaan lopen , direct alles laten blokkeren politie maakte pv op . we zijn verzekerd bij Mobistar inssurance niet voor 4 of 6 maar voor 9 euro . we melden de diefstal en sturen alles op pv enz .... wat blijkt we komen niet in aanmerking voor deze diefstal . alhoewel hun verzekeringsreclame het anders zegt , iemand ervaring hiermee ???? ik vind dit pure oplichterij ?
  #335  
Oud 18-08-13, 18:13
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Vermeld de polis niet dat de diefstal met geweld moet zijn? (Uit de hand of tas pakken met geweld )
  #336  
Oud 18-08-13, 19:24
jupjuplahoi jupjuplahoi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Stel je voor dat je gsm gestolen wordt of je gsm gaat plotseling stuk. Je bent ineens veel minder mobiel. Maak je geen zorgen meer, met Mobistar Insurance ben je gerust. Zelfs als je van gsm verandert, blijft je verzekering doorlopen. Met andere woorden: je gsm is altijd verzekerd tegen diefstal, panne of bij accidentele schade.
Vanaf 4€/maand
Activeer nu!
Kan ik ook genieten van de gsm verzekering?
Ja, als je een Mobistar abonnement hebt.
Top
Wat zijn de voordelen van de gsm verzekering?
Je gsm is altijd verzekerd.
Je kiest wat je verzekert. Je betaalt elke maand 4, 6 of 9 euro.
Je kan je contract opzeggen wanneer jij dat wilt, na drie maanden.
Je activeert de optie in je Mobistar Center, via het nummer 5000, of je Klantenzone
Je bent supersnel opnieuw mobiel.
Je blijft gedekt, ook als je van gsm verandert.
Top
  #337  
Oud 18-08-13, 19:47
Bas16 Bas16 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 72
Standaard

Volgens mij heeft t-mobile een dienst die heet; lost of stolen dan kan je voor 75 euro een nieuwe telefoon krijgen, en dan word je abbo verlengt zeg maar, en dan krijg je wel de telefoon al dit heeft mijn vader ook gedaan. Misschien kan je iets via je inboedel verzerking regelen? geen idee eigelijk of dat kan.
  #338  
Oud 18-08-13, 19:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als je op de "Meer weten?" knop klikt zie je meteen al een deel van de "kleine lettertjes":

Diefstal is opgesplitst in:
* Diefstal met duidelijke sporen van inbraak
* Beroving met geweld
* Zakkenrollen


Gsm verzekering | Mobistar

Daar valt het incident met jouw dochter helaas niet onder.
  #339  
Oud 18-08-13, 19:47
Bas16 Bas16 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 72
Standaard

Of via iCloud en dan Find my Iphone?
  #340  
Oud 18-08-13, 21:16
jupjuplahoi jupjuplahoi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Als je op de "Meer weten?" knop klikt zie je meteen al een deel van de "kleine lettertjes":

Diefstal is opgesplitst in:
* Diefstal met duidelijke sporen van inbraak
* Beroving met geweld
* Zakkenrollen


Gsm verzekering | Mobistar

Daar valt het incident met jouw dochter helaas niet onder.
dat zei men mij ook aan de telefoon , maar wie leest die kleine letterkes in de mobistar winkel waar ze alles zo rooskleurig vertellen , inssurance vertelde mij aan telefoon zakkenrollen /intimidatie is ook verzekers las dat dan geen intimidatie is dan weet ik niet wat intimideren is ?
Reageren

Labels
belgie, gestolen, hoe vind ik mijn iphone, icloud problemen, imei, iphone4, marktplaats



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gestolen, wat nu? Mypod iPad algemeen 25 29-11-12 12:33
Iphone gestolen wat nu? dlfashion iPhone algemeen 7 30-08-12 14:31
Laptop gestolen, wat nu? gemmy61 iTunes 13 26-03-11 23:29
Iphone gestolen :( matlux Archief 2 07-04-10 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.