//

probleem headset

probleem headset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,Ik heb momenteel redelijk wat problemen met de meegeleverde oortjes. Meerbepaald met het knopje waar de microfoon inzit. De microfoon zelf werkt nog wel maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-08, 18:23
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard probleem headset

Hallo,Ik heb momenteel redelijk wat problemen met de meegeleverde oortjes. Meerbepaald met het knopje waar de microfoon inzit. De microfoon zelf werkt nog wel maar normaal gezien als je 2 keer snel klikt ga je naar het volgend nummer, druk je 1 keer zet je de muziek op pauze enzo, dit werkt bij mij maar een op de tien keer ofzo.De iPhone terug opstarten verhelpt het probleem niet. Restoren lijkt mij ook nogal overbodig aangezien ik denk dat het een hardwareprobleem van de oortjes zelf is maar hier ben ik natuurlijk niet zeker van. Iemand dit nog voorgehad ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-08, 23:04
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

niemand enig idee? ik heb al wat gegoogeld en kvind niks in verband met dit probleem. Zou ik bij mobistar direct andere oortjes kunnen krijgen?
  #3  
Oud 06-09-08, 00:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Iemand in de buurt die ook de iPhone-oortjes heeft en die je even kunt proberen? Dan weet je tenminste zeker of het daar wel of niet aan ligt. Zo ja, dan inderdaad nieuwe vragen en hopen dat je onmiddellijk andere krijgt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 06-09-08, 00:32
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

mijn oordopjes zijn ook al kapot krijg heel zacht geluid in de linker en (kei)hard geluid in de rechter heb ze net terug gebracht naar een apr kijken wat zij er mee doen
  #5  
Oud 06-09-08, 14:03
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

ja ken hier niemand die kort bij mij woont die een iphone heeft, heb eens gehoord bij mobistar, ze moeten die oordopjes binnensturen bij apple en dan moet ik wachten. Ik heb dan maar via apple.be een nieuwe headset besteld want momenteel kan ik nog wel naar muziek luisteren enkel da knopke werkt ni en heb geen zin om enkele weken zonder oordopjes te zitten. Als ik mijn nieuwe binnen een paar dagen heb stuur ik de kapotte wel naar apple dan speelt het geen rol dat het een tijdje duurt. Ik hoop alleen maar dat het de headset is die stuk is en niet een probleem met men iphone zelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard Headset probleem met bediening. C3NKO iPhone accessoires en onderdelen 1 12-11-10 14:09
Bluetooth headset Eduard iPhone accessoires en onderdelen 35 22-07-10 15:07
Oortelenfoon (headset) damnet iPhone algemeen 6 03-06-09 13:57
Help!!! Probleem met bediening headset Bart Symons Archief 3 14-05-08 11:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.