iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij blijft op 100% (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20828-batterij-blijft-op-100-a.html)

vdvorst 21-10-08 11:40

Hoe kun je eigenlijk zien hoe vol je accu zit? Kan dat nergens precies zien namelijk...

Bomans 21-10-08 11:43

Je kan via bossprefs het percentage weergeven ipv het batterij-icoon.
Bij More - Enable Numeric Battery
Misschien is dat een oplossing?

vdvorst 21-10-08 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 207975)
Je kan via bossprefs het percentage weergeven ipv het batterij-icoon.
Bij More - Enable Numeric Battery
Misschien is dat een oplossing?

Helemaal geweldig, inderdaad, 49% nog!
Damn, vanmorgen nog opgeladen (niet helemaal) maarja, uurtje muziek, uurtje spelletje spelen, half uurtje met instellingen spelen :P

Dank u :D :D :D

Barzi 03-12-08 15:54

Ik heb nu ook het probleem dat mijn batterij heletijd vol is. Hoe kan ik het nou oplossen?
Ik zit op firmware 2.1 en ik heb dit ineens (sinds vandaag, en zit al een tijd op 2.1).

King1987 03-12-08 16:21

Een reboot werkt ook :)

Barzi 03-12-08 16:29

Heb ik geprobeerd, dan gaat ie naar de actuele percentage van 91% (denk ik), maar daar blijft ie dan op. Reboot ik weer, gaat ie weer naar de actuele. Hij houd het zeg maar niet bij, alleen bij een reboot ff.

Rambouzi 27-12-08 13:33

Ik had ook al hetzelfde probleem. Gisteren schakelde de iPhone plotseling uit. terwij de batterij indicatie daarvoor nog gewoon op 100% stond (icoontje met volle batterij).

Volgends mij had ik dit bij de vorige firmware versie niet. Dus het zal wel een software probleem zijn. Ik heb een niet gejailbreakte versie.

Hopelijk wordt dit opgelost in versie 2.3 ? Afwachten dus. :confused:

ferrywalter 27-12-08 16:35

Hallo, ik lees bijgaand citaat: "Je kan via bossprefs het percentage weergeven ipv het batterij-icoon.
Bij More - Enable Numeric Battery"
Vraag: waar en hoe kan ik dit instellen ....heb pas een iPhone.

Dank alvast.

Ferry

King1987 27-12-08 18:10

Dan moet je iPhone gejailbreakt zijn en moet je SBsettings of Bosspreffs installeren uit cydia.
Meer info over jailbreaken en cydia vind je in de wiki!

Modena 17-01-09 17:02

Maakt het uit dat je de batterij oplaadt via USB poort van je pc of beter via een stopcontact?

Rambouzi 17-01-09 23:05

Nee hoor, dat maakt niet uit.

De USB poort leverd 5 volt en dat is voldoende om de iPhone op te laden. Ook de adapter leverd 5 volt. Het is wel mogelijk dat het laden sneller gaat dan via een USB poort, omdat de adapter wat meer spanning leverd n.l. 1 Amp. Uit de USB aansluiting komt maar zo'n 100mA.

Pas wel op als je meer apparaten aan je PC hangt die voeding uit de USB poort halen, dat kan tot gevolg hebben dat sommige toch geen stroom krijgen en dus niet werken. Als dat zo is kan je het beste een USB hub kopen en die er tussen zetten. Deze geeft z'n eigen voeding en leverd per poort 5 volt en 500mA.

Lees dit artikel maar eens uit de PCactive.

jayjay 14-04-09 15:05

waarom zie ik geen % teken? (bossprefs)?

Econz 02-05-10 10:07

Ligt denk ik niet aan de FW versie.

Ik draai op 3.1.3 (custom JB welliswaar) maar daar had ik dit probleem gisteren voor het eerst..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.