iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone geupdate naar 2.0.1, maar geen internet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/20875-iphone-geupdate-naar-2-0-1-maar-geen-internet.html)

nerotje 06-09-08 09:36

iPhone geupdate naar 2.0.1, maar geen internet
 
Hallo,

Ik heb gisteren mijn iPhone geupdate naar firmware 2.0.1 (custom firmware van Michael) en heb sindsdien geen internet meer. Bellen en smsen werkt wel prima. Ik heb al geprobeerd APN gegevens in te vullen (internet, KPN, gprs) maar nog geen succes. Voor ik deze firmware erop had, werkte internet perfect en heb ik geen apn gegevens hoeven invoeren.
Hebben jullie een idee waar de fout ligt, en hoe ik deze fout kan oplossen?
Dank,

Gr Nerotje

phranq 12-09-08 09:40

Misschien je netwerkinstellingen even resetten..

nerotje 12-09-08 09:41

Dank,

Het probleem is opgelost!

Mag een slotje op.

p.egginkmblonk 28-09-08 08:39

Geen internet buitens huis/router/wachtwoord probleem
 
Hallo,
Heb je mischien ook een tip voor het volgende probleem. Wij hebben thuis een router en tevens op de zaak. Hier heb ik dus internet via Wi Fi, als ik het wachtwoord vd router invul... Elders heb ik geen internet, hij vraagt naar het wachtwoord vd router die ik natuurlijk niet heb... Hoe kan ik een verbinding instellen zonder iedere keer dat gedoe met routers en wachtwoorden? Oftewel, ik heb thuis en op mijn werk internet en verder niet. Ook resetten?
groeten,Mirjam

p.egginkmblonk 28-09-08 08:49

Hoe doe je dat precies?

ButcherJF 28-09-08 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door p.egginkmblonk (Bericht 199269)
Hallo,
Heb je mischien ook een tip voor het volgende probleem. Wij hebben thuis een router en tevens op de zaak. Hier heb ik dus internet via Wi Fi, als ik het wachtwoord vd router invul... Elders heb ik geen internet, hij vraagt naar het wachtwoord vd router die ik natuurlijk niet heb... Hoe kan ik een verbinding instellen zonder iedere keer dat gedoe met routers en wachtwoorden? Oftewel, ik heb thuis en op mijn werk internet en verder niet. Ook resetten?
groeten,Mirjam

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door p.egginkmblonk (Bericht 199270)
Hoe doe je dat precies?

Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Met bekende netwerken wordt in principe automatisch verbinding gemaakt, zo geeft de iPhone aan (Instellingen/Wi-Fi). Je hebt dan dus niet 'iedere keer dat gedoe enz.'.
Reset idd je netwerkinstellingen eens, meld je opnieuw aan bij je (thuis)netwerk en dan zou het in het vervolg moeten werken.

steem72 29-09-08 00:13

Ik heb een soortgelijk probleem. Na een firmwareupdate naar 2.0.2 met pwnagetool krijg ik geen verbinding meer met edge/gprs. Alle instellingen die benodigd zijn kan en heb ik ingevuld. Hij geeft na alle instellingen juist te hebben ingevuld en safari te hebben gestart de volgende melding: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt mogelijk geen abbonement op een mobiele dataservice. Ik heb een zakelijk abbonement bij Vodafone en heb altijd tot mijn volle tevredenheid mijn mail kunnen binnenhalen. Na de firmwareupdate wil het niet meer lukken. Heeft iemand een oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:19.