//

Netstroom opladen werkt niet

Netstroom opladen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey Allemaal, Ik heb sinds kort de nieuwe iphone 3g en ben er wel tevrede mee heb hem ook al gejailbreakt maar zit nu met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-08, 11:16
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard Netstroom opladen werkt niet

Heey Allemaal,
Ik heb sinds kort de nieuwe iphone 3g en ben er wel tevrede mee heb hem ook al gejailbreakt
maar zit nu met probleem hij is al 1 keer helemaal leeg gegaan en heb hem toen aan de netstroom gehangen en hij lade toen op.
nu is hij weer leeg en had ik hem gister weer aan de netstroom gehangen (najah hij was niet helemaal leeg hij gaf aan dat hij nog 10% had)
dus ik had hem aan de netstroom gehangen de hele avond
ik werd wakker en hij was niks verder opgeladen (tenminste hij was nog steeds rood en 10% vol gaf hij aan)
ik heb toen wel gewoon muziek kunnen luisteren en alles.
nu heb ik hem aan de pc hangen en hij laad gewoon op met zon batterijtje in het midden enzo maar in de netstroom doet hij eigenlijk vrij weinig dan gewoon aanzijn
waar ligt dit aan? ligt dit aan de jailbreak of wat?

nog een vraag..
ik heb nu 2.0.2 er opstaan gejailbreakt met insstaller en cydia
stel ik moet hem restore
hoe kan ik het beste nieuwe jailbreak er opzetten met welk programma en welke restore file zeg maar
ik gebruik windows xp.
alvast bedankt

mvg
Osj
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-08, 08:48
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

hum weinig mensen die er antwoord op weten..
dan heb ik ff de vraag
wat zie je als je de telefoon op netstroom aansluit? of veranderd er niks? of wordt het beeldscherm net zo als wanneer je hem aansluit op de pc?
  #3  
Oud 10-09-08, 10:15
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Als je hem op de netstroom aansluit, dan zie je een batterij. Afhankelijk van hoe vol deze is krijgt deze een kleur en is deze gevuld met die kleur. Dus eigenlijk hetzelfde als wanneer je hem aan iTunes hangt.
  #4  
Oud 10-09-08, 10:32
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

humzz dat krijg ik dus niet bij netstroom
ik gebruik de normale iphone adapter die er bij zat het vreemde is wel dat hij wel de hele tijd op de zelfde baterij status blijf hangen zeg maar hij blijft even vol..
humzz
  #5  
Oud 10-09-08, 10:48
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Dat is wel érg raar. Kan je batterij niet beschadigd zijn?

Ik heb helaas geen ervaring met iPhones die met Jailbreak werken. Hopelijk kan iemand anders je helpen.

Succes!
  #6  
Oud 11-09-08, 00:20
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

probleem heeft zich opgelost ben naar tmobile shop gegaan en daar het gezegt hij zei ow dat heb ik vaker gehoord we sturen hem voor je op.
dus nog weekje wachten dus weekje met me pc opladen maarjah heb ik maar voor lief te nemen
dus gooit hem maar dicht iedergeval bedankt
  #7  
Oud 11-09-08, 07:48
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Euhm, heb je wel je jailbreak er weer afgehaald voor je hem hebt laten opsturen?
Jailbreak is namelijk illegaal en je krijgt je telefoon gewoon zonder reparatie terug als je niet naar de originele software hebt gerestored.. Jailbreak wordt dan aangemerkt als de oorzaak van je probleem, en je garantie vervalt meteen.
  #8  
Oud 11-09-08, 13:42
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

bedankt voor de tip maar alleen me adapter blokje is opgestuurd dus geen probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen jgrveld77 iPhone algemeen 5 12-01-15 14:46
touch screen werkt niet goed tijdens opladen Mixpac iPhone algemeen 3 30-11-12 11:57
Iphone werkt niet tijdens opladen - HELP noli iPhone algemeen 2 22-04-11 12:16
Home button werkt niet tijdens opladen bertbrutus iPhone algemeen 1 19-03-10 15:58
iPhone werkt alleen in netstroom/pc brianlens iPhone algemeen 1 24-03-08 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.