iPhone haalt niet automatisch mail op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone US 8gb, haalt niet automatisch mail op, ik heb een gmail account, maar zie alleen de nieuwe mail wanneer ik daadwerkelijk de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone haalt niet automatisch mail op
Hallo,
Mijn iphone US 8gb, haalt niet automatisch mail op, ik heb een gmail account, maar zie alleen de nieuwe mail wanneer ik daadwerkelijk de mail app open en hem dan laat checken op nieuwe mail. Ik weet dat dit ook anders kan en zou moeten, alleen kom ik er niet uit. Ik heb een onbeperkt 2g abbo erbij dus dat moet het moet probleem niet zijn. Iemand de oplossing? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
instellingen>nieuwe gegevens> en dan kan je kiezen welk tijdschema je wil hebben
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone haalt niet alle mail op. | Ingridhaaiftook | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 20:42 |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Mail haalt hij niet automatisch op | greenbeauty | iPhone algemeen | 5 | 08-08-09 14:10 |
Haalt niet automaisch mail op bij 2.1 | Helly | iPhone algemeen | 23 | 26-10-08 09:20 |
|
|