//

iPhone blijft rebooten en wordt niet herkent?

iPhone blijft rebooten en wordt niet herkent? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb perongeluk me telefoon laten vallen en nu doet deze echt heel raar. In eerste instatie werkte me home button niet meer, daarnaa kreeg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-08, 19:02
Bluescotch Bluescotch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Standaard iPhone blijft rebooten en wordt niet herkent?

Heb perongeluk me telefoon laten vallen en nu doet deze echt heel raar. In eerste instatie werkte me home button niet meer, daarnaa kreeg ik een elke keer een melding dat de gevonden assesoires niet werkte met de iphone terwijl er niets aan de telefoon gekoppeld was. Het laden van de telefoon werkte ook niet perfect. Heb toen geprobeerd een restore te doen maar iTunes herkent de phone niet (quickpwan 4 mac ook niet). Heb geprobeerd in DFU modus te komen maar dat deed de telefoon ook niet. Nu is de batterij zo goed als leeg en als ik hem probeer op te laden via de dock blijft de phone rebooten. Als ik de telefoon aansluit op de computer (PC en MAc geprobeerd) dan start de phone opnieuw op in "restore" modus?

(Als je Quickpwn gebruikt kan je kiezen om het ananas logo en het steve jobs logo te veranderen, krijg nu elke keer het steve jobs logo als ik de phone aansluit op de Mac/PC en daar blijft die op staan).

Me telefoon is gevallen op het gedeelte tussen de jack-input en het stille modus knopje van de phone. Ook laat de bovenkant (zilvere gedeelte) hier een beetje los. Phone is 2G, US purchased. FW 2.1.

Heb het volgende geprobeerd:

- Verschillende USB Poorten (1.0 & 2.0)
- Verschillende besturingssystemen
- iTunes opnieuw geinstalleerd (alleen op PC geprobeerd)
- Verschillende USB Kabels
- Proberen in DFU modus te komen maar home button reageerd niet

Kan iemand please helpen want dit is echt messed up. Vraag me dus ook af of het een software only issue is. Of heeft iemand misschien een adresje waar je je phone kan laten maken?

Bijvoorbaad dank!

Steven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-08, 22:40
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

eerst een restore proberen.
beide knoppen indrukken tot iphone uitstaat;
nadien aanzetten met powerknop
als dat niet lukt proberen te herstellen via itunes
afkoppelen dan en homeknop (als hij dan wel reageert)indrukken en aansluiten.
hopenlijk ziet itunes een iphone in herstel staan.
als er een fout is is het in je iphone en niet ergens anders.
moet je itunes enz niet gaan herstellen en andere kabels proberen.
iphone is gevallen en waarschijnlijk een goede tik gekregen en nu maar hopen dat er van de harware niets is beschadigd
__________________
at your service
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) JeroeniP iPhone algemeen 1 21-06-10 20:26
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55
Windows: Iphone wordt niet herkent Bobo89 iTunes 2 09-11-08 13:04
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! vy_k Archief 0 11-04-08 17:48
iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr Capser Archief 10 07-01-08 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.