iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Krijg niks meer behalve logo (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21279-krijg-niks-meer-behalve-logo.html)

McNessie 11-09-08 22:03

Krijg niks meer behalve logo
 
Help!!

Na een paar apps te hebben verwijderd, krijg ik alleen de apple logo. Om de een of ander reden is de naam van mijn iphone veranderd, nu staat er ipv user's iphone, user's iphone + chinese tekens. Itunes loopt alleen vast als ik heb aansluit, dus geen DFU.

Het enige dat ik kan doen is een harde reset, daarna...weer de logo...!!! en om de paar minuten 2 x kort trillen.

Help??

Update:

Heb na zoeken dit gevonden:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 188090)
eerst een restore proberen.
beide knoppen indrukken tot iphone uitstaat;
nadien aanzetten met powerknop
als dat niet lukt proberen te herstellen via itunes
afkoppelen dan en homeknop (als hij dan wel reageert)indrukken en aansluiten.
hopenlijk ziet itunes een iphone in herstel staan.

Dus terwijl phone op logo staat aansluiten terwijl itunes aan is. Dan power en home tegelijk inhouden tot ie uitgaat. afkoppelen, home indrukken, aansluiten. En na een paar keer proberen zie je de activatiescherm en dan kun je een restore en terugzet doen. Phew, was ff bang dat ie helemaal cassieweile was.

Jens 11-09-08 22:29

bij mij juist het zelfde :mad:

topke 11-09-08 22:40

DFU en herstellen moet lukken..

McNessie 11-09-08 22:50

Dat kan dus niet als itunes de phone niet ziet..daarom juist..

w.d 11-09-08 22:58

Over dit onderwerp lopen meerdere threads. Zoek, en gij zult vinden.
Er is hoop, ik maak dit zo'n 3 keer per week mee...

McNessie 11-09-08 23:20

doe eens een voorstel..

McNessie 11-09-08 23:33

k bedoel dus dat dat tegenwoordig onvindbaar is binnen 24uur zoeken, dus wat hulp misschien???

Elfje 12-09-08 11:20

Ik had dit probleem gisteravond!
Kon niets meer doen..het apple logo kwam terug..het aansluiten via itunes werkte ook niet..hij herkende de iphone niet eens.

Ik had het geluk dat hij na een dikke 3 kwartier weer naar het menu terug schoot..zonder reden weer..??

Bloed vervelend allemaal!

punchdouble 12-09-08 15:35

als je nog geen itunes 8 hebt geinstalleerd werkt het volgende:

1. Connect to iTunes via USB. Do not disconnect for rest of these steps. iTunes may appear frozen or stuck with spinning beachball....this is okay, do not Force Quit iTunes. I tried a few times w/o it being connected to iTunes and it doesn't work.
2. Once connected, hold Home + Power until screen blinks then Apple logo comes back up.
3. Wait until Apple logo dims slightly (~5 minutes or less). Do NOT reboot until the apple logo dims.
4. Hold Home + Power again until it reboots and Apple logo comes back up.
5. After 2 min or so, the phone may vibrate once or twice. Continue waiting for the full 5 min until Apple logo dims slightly. iTunes at this stage MAY recognize the phone...do not sync or do anything in iTunes.
6. Hold Home + Power for the 3rd time until it reboots. Phone may vibrate again after 2 minutes or so. Eventually you'll break into your Home screen.
Hope that helps and let me know if it does.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.