//

iphone blijft in recovery mode

iphone blijft in recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, me iphone blijft in de recovery mode nadaat hij een foutmelding 6 gaf. ik dacht of dat zet ik hem wel in de DFU ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-08, 01:28
ramin ramin is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard iphone blijft in recovery mode

hallo,

me iphone blijft in de recovery mode nadaat hij een foutmelding 6 gaf.
ik dacht of dat zet ik hem wel in de DFU mode maar ik krijg geen uit-slide knopje te zien hij gaat uit of hij start telken opnieuw op. dus eerst een apple teken en dan het usb kabeltje en het itunes icoontje.

ook iliberty werkt niet, de jump out of the recovery knop blijft 'wit' kan hem dus niet indrukken. lijkt net of hij hem niet ziet. terwijl de pc wel een geluidje maakt als ik me iphone in zijn dock station zet.

iemand sugesties wat ik moet doen?

groeten
ramin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-08, 09:11
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Eventjes de zoekfunctie gebruiken ...
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #3  
Oud 12-09-08, 19:03
renzie renzie is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: zoetermeer
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramin Bekijk bericht
hallo,

me iphone blijft in de recovery mode nadaat hij een foutmelding 6 gaf.
ik dacht of dat zet ik hem wel in de DFU mode maar ik krijg geen uit-slide knopje te zien hij gaat uit of hij start telken opnieuw op. dus eerst een apple teken en dan het usb kabeltje en het itunes icoontje.

ook iliberty werkt niet, de jump out of the recovery knop blijft 'wit' kan hem dus niet indrukken. lijkt net of hij hem niet ziet. terwijl de pc wel een geluidje maakt als ik me iphone in zijn dock station zet.

iemand sugesties wat ik moet doen?

groeten
ramin
ik heb dat 2 weken terug ook gehad net het toestel van een vriend van mij die hem per ongeluk had geupdate naar 2.02 via itunes. ik heb hem gehangen aan mijn Apple Imac en heb itunes via de "herstellen" knop de opdracht gegeven om de firmware te herstellen. Daarna heb ik hem in de DFU mode gezet (met kabel aan het toestel de home en aan/uit knoppen voor ca 10 sec gelijktijdig indrukken en daarna nog alleen de home knop ingedrukt houden) waarna ik een custom restore 2.02 firmware via itunes (bij de mac alt knop en herstellen aanklikken en in windows shift en herstellen klikken)erin heb gezet.

Als ik hem met code 6 op een windows toestel aansloot werd hij door itunes niet herkent maar op de Mac herkende Itunes hem wel meteen als een Iphone welke in recoverymode was blijven hangen.

renzie
  #4  
Oud 12-09-08, 23:50
Pinkpanter101 Pinkpanter101 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Heb het forum al tig keer afgezocht en vanalles geprobeerd,
maar ik krijg mijn toestel niet meer uit restore mode.
Het toestel: anders dan mijn ondergenoemde toestel.
Is een 2g met firmware unlock 1.1.4...die niet helemaal goed gelukt was.
In DFU mode geprobeerd te krijgen, maar lukte niet.
Toen via ziphone 2.5 dit gedaan, toestel kwam echter in restore mode ( stekkertje met cd'tje) Via i tunes geprobeerd te herstellen...naar 1.1.1 en 2.0.1 en 2.0.2 maar ik krijg elke keer een foutmelding.... 1603 / 4 / 20
Wie weet hoe ik de iphone weer draaiende krijg?
**Mijn iphone 3g ging prima met update en jailbraicken**
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode keesdr iPhone algemeen 3 02-02-11 20:22
iPhone 3GS blijft in Recovery mode light iPhone algemeen 8 27-12-10 14:36
iPhone: iPhone 3GS blijft in recovery mode sjorriss Jailbreak 18 16-10-10 18:06
iPhone blijft in recovery mode Levitas Archief 2 27-01-10 14:01
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode DaveyY Unlock 12 16-08-08 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.