iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Camera geeft groen beeld (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/21463-camera-geeft-groen-beeld.html)

Sjojo 13-09-08 19:33

Camera geeft groen beeld
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone. Geweldig apparaat wat tot nu toe goed heeft gewerkt. Nu is er toch een probleem ontstaan, mijn camera geeft groene beelden? Wanneer ik op de achterkant van mijn witte iPhone druk met mijn vingers wordt het beeld weer normaal. Dit lijkt me echt een hardwarefout.

Iemand hier nog problemen mee gehad? Ik denk dat ik de iPhone ter reparatie moet sturen...

Stefaanxd 14-09-08 09:41

Dat klopt, dan is het een hardware fout.
Ik zou gewoon langs T-Mobile gaan, en hem inderdaad ter reparatie op te laten sturen.

photofreak 15-06-09 11:17

Ik heb nu hetzelfde probleem en mijn phone wordt over een week opgehaald voor een reparatie!
(trouwens ik heb geen gekke dingen gedaan met de telefoon maw hij is nooit gevallen of wat dan ook)

shapezzz 15-06-09 11:47

Heb ik ook al 2 keer gehad maar dan aan de voorkant bij een wit model, bij een zwarte nog nooit iets van gemerkt, even terug naar de winkel dan lossen ze het voor je op ;)

photofreak 15-06-09 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 296327)
Heb ik ook al 2 keer gehad maar dan aan de voorkant bij een wit model, bij een zwarte nog nooit iets van gemerkt, even terug naar de winkel dan lossen ze het voor je op ;)

Hoe lang duurde het voordat je telefoon weer werkend thuis had?
Viel het onder de gewone garantie?

john1979 15-06-09 12:57

Mijn iPhone is net terug van ''reparatie'' (hele nieuwe gekregen). Heeft bij mij 1 weekje geduurd voor ik hem weer op kon halen in de T-Mobile Shop.

Ik tel dan het weekend mee aangezien hij op donderdag weg gegaan is en het weekend er tussen zit.

photofreak 15-06-09 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 296358)
Mijn iPhone is net terug van ''reparatie'' (hele nieuwe gekregen). Heeft bij mij 1 weekje geduurd voor ik hem weer op kon halen in de T-Mobile Shop.

Ik tel dan het weekend mee aangezien hij op donderdag weg gegaan is en het weekend er tussen zit.

Redelijk snel, ik ben benieuwd of ik dan ook wellicht een nieuwe ontvang!
Dank voor je reactie.

Groet René

Ps. ik zal hier op het forum aangegeven wat ze gedaan hebben of reparatie of een nieuwe!

shapezzz 16-06-09 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door photofreak (Bericht 296332)
Hoe lang duurde het voordat je telefoon weer werkend thuis had?
Viel het onder de gewone garantie?

Ik ben een nette (ook grote) klant en ik kreeg meteen een nieuwe en dit was gewoon garantie wat het is een regelrechte hardware-fout, toestel had het nieuw vanuit de doos al ;)

soufyanH 15-11-09 13:14

Mijn camera is groen
 
Sorry dat ik een nieuwe topic maak maar ik weet echt niet wat er met mijn camera is als ik het aan zet dan is die opeens groen
hopelijk kan iemand mij helpen

mvg soufyan

WDS001 15-11-09 13:17

//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.