UPC Mail op iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rimshaker Versturen via de smtpserver van UPC zal alleen gaan als je thuis draadloos verbinding met je wifi hebt dat loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan bevestigen dat dit klopt, maar het is heel jammer, want vanaf mijn Xperia X1 met dezelfde instellingen kan ik wel vanaf een mijn telefoon een mailtje sturen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey Empu,
Als uitgaande smtp zal je je smtp van je telefoonprovider moeten gebruiken. Anders kan je alleen maar via je eigen draadloze internet (Wi-Fi) verzenden. Ik gebruik Vodafone en mijn uitgaande smtp is: authsmtp.vodafone.nl Succes Tuur |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb dit geprobeerd en nog steeds hetzelfde Toch bedankt voor het meedenken. Grt, Jimmy |
|
|||
|
|||
voor inkomende mail altijd mail.chello.nl gebruiken.
UPC staat alleen toegang tot de smtp server toe vanaf hun eigen netwerk, dus zodra je buiten je eigen Wi-Fi netwerk zit, krijg je daar geen toegang meer toe. Zelf opgelost door een Gmail accountje aan te maken en de smtp(.gmail.com) server te gebruiken voor de uitgaande mail. De inkomende gmail kun je laten forwarden naar je UPC account. |
|
||||
|
||||
Is een herhaling van zetten maar dit is zoals ik het hier gebruik:
Inkomende post: hostnaam: pop3.upcmail.nl uitgaande post: hostnaam: authsmtp.vodafone.nl Kreeg uitgaande mail ook niet voor elkaar en gebruik nu de hostserver van mijn mobiele provider, in dit geval Vodafone. Heb bij Vodafone een gebruikersnaam en wachtwoord welke ik samen met hun uitgaande server (authsmtp.vodafone.nl) kan gebruiken en werkt prima. Kijk anders bij jou provider of ze voor de mail een eigen server host hebben.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus wie heeft de oplossing? Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 08-07-09 om 19:39. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk hier maar eens (onder E-mail instellingen). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het werkt nu, thanx!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de volgende instellingen gebruikt: - Server bij uitgaande e-mail: authsmtp.vodafone.nl - Uitgaande poort: 25 - Gebruikersnaam uitgaande e-mail: Je gebruikersnaam is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl' (zou moeten zijn: mail0612345678 je eigen mobiele nummer dus) - Wachtwoord uitgaande e-mail: Het wachtwoord van je My Vodafone account Ik heb dezelfde uitgaande server ook gebruikt voor de instellingen van mijn hotmail account en daar werkt het ook, dus ben er hartstikke blij mee. Ik kan nu van al mijn accounts mail replyen en uiteraard sturen. Succes allemaal!!! p.s. zo beter moderator??? |
|
||||
|
||||
Goed om te zien dat alles goed werkt. Deze oplossing gebruik ik dus zelf ook
|
|
|||
|
|||
Wist niet dat de oplossing zo makkelijk was, zit al weken te prutsen namelijk, hahaha!!
Ik heb in een andere thread ook een vraag gesteld over uitnodigingen accepteren voor afspraken vanuit je mail. Heb je daar ook een oplossing voor toevallig? (is wel off-topic nu natuurlijk...) |
|
|||
|
|||
Ik zie bij de mailinstellingen (geavanceerd) alleen bij mijn yahoo account de push mogelijkheid. Betekent dit dat mijn UPC, GMail en Hotmail account geen pushnotificatie kennen ?
Ik kan het nergens instellen of moet ik het anders doen ? |
|
||||
|
||||
Daarvoor kan je Fetch gebruiken. Vind je hier 'Instellingen / Mail, ... / Nieuwe gegevens / en daar kan je Fetch terug vinden. Ook even daar onder Geavanceerd kijken en instellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik gebruik overigens alleen "nieuwe gegevens ophalen" om het uur. Scheelt je accu namelijk. |
|
|||
|
|||
Waarom zo moeilijk allemaal? Heb mijn upcmail werkend gekregen op mijn Iphone 3Gs dms synchroniseren met itunes. Erg simpel en werkte in 1 keer...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
chello, upc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
E-Mail via Chello/UPC | barts5 | iPhone algemeen | 25 | 11-11-10 00:53 |
upc email werkt niet op iphone ... | hully | Odido (T-Mobile) | 14 | 25-09-10 18:29 |
UPC mail | Jellemans | iPad algemeen | 8 | 23-08-10 21:37 |
iphone en upc mail | marcobaars | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 15:03 |
|
|