UPC Mail op iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wij hebben een iphone en krijgen het maar niet voor elkaar om upcmail hierop te krijgen. Iemand enig idee??? Ik zag al iets staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UPC Mail op iphone?
Hallo
Wij hebben een iphone en krijgen het maar niet voor elkaar om upcmail hierop te krijgen. Iemand enig idee??? Ik zag al iets staan over wachtwoord resetten maar het lijkt mij onzin dat dat er perse voor nodig moet zijn... pls help!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand????????
|
|
|||
|
|||
Hoi
Inkomend email pop3.upcmail.nl voer hier wel je gebruikersnaam en wachtwoord in. uitgaand mail smtp.upcmail.nl wachtwoord en gebruikersnaam hier kan je gewoon open laten. Verder doet die het bij mij prima! |
|
|||
|
|||
Dat heb ik geprobeerd maar dat doet ie niet...hellllup... er staat dan: kan niet inloggen op pop3.upcmail.nl
|
|
|||
|
|||
Hey,
Je moet wel de gebruikersnaam ingeven die hebt ontvangen van upc. Het is bij mij van @chello.nl het eindigt bij mij niet met @upcmail.nl Laatst gewijzigd door ads4u; 15-09-08 om 15:43. |
|
|||
|
|||
Je bedoelt toch gewoon zoals je op webmail inlogt?
Is er een mogelijkheid dat je via itunes de iphone met outlook synchroniseert? Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-07-09 om 09:48. |
|
|||
|
|||
mail mij maar even op mijn email adress adeelaftab@hotmail.co.uk
|
|
|||
|
|||
ok, super! dankjewel!
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt mail.chello.nl gewoon prima
|
||||
|
||||
Krijg ook netjes mijn chello mail binnen op mijn iPhone met de volgende instellingen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door madboy1973; 15-09-08 om 18:53. |
|
|||
|
|||
Hoi,
ik kreeg het in het begin ook niet voor elkaar. Heb de helpdesk van UPC gebeld en ze hebben mijn wachtwoord gereset. Daarna opnieuw geprobeerd en toen werkte het ! |
|
|||
|
|||
Al dagen aan het proberen maar lukt nog steeds niet... iemand die het wel weet?
|
|
|||
|
|||
Kan geen mail verzenden via Upcmail account
Ik heb mijn UPC mail account ingesteld. Nu kan ik alles mooi ontvangen, maar verzenden lukt niet
Instellingen: Hostnaam: pop3.upcmail.nl gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld. SMTP: smtp.upcmail.nl Bij het versturen krijg ik de melding: "Mail versturen niet mogelijk Een adres van een geadresseerde is ongeldig" Terwijl ik mijn eigen mailadres gebruik om te testen. Wie weet de oplossing hiervoor?? Laatst gewijzigd door Empu Besar; 09-06-09 om 12:41. |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook, beste 'oplossing' is het account aanvinken bij iTunes en de gegevens laten kopieëren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Versturen via de smtpserver van UPC zal alleen gaan als je thuis draadloos verbinding met je Wi-Fi hebt dat loopt via upc. Biedt t-mobile geen smtp-server aan? Telfort doet dit namelijk wel.
Edit: probeer deze eens: smtp.gprs.t-mobile.nl:25 Laatst gewijzigd door Rimshaker; 27-06-09 om 13:08. |
|
|||
|
|||
Ik zit bij Vodafone en niet bij tmobile. Heb hetzelfde probleem met m'n hotmail account. Alleen via gmail kan ik mailen.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
chello, upc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
E-Mail via Chello/UPC | barts5 | iPhone algemeen | 25 | 11-11-10 00:53 |
upc email werkt niet op iphone ... | hully | Odido (T-Mobile) | 14 | 25-09-10 18:29 |
UPC mail | Jellemans | iPad algemeen | 8 | 23-08-10 21:37 |
iphone en upc mail | marcobaars | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 15:03 |
|
|